مسکن و ساختمان

صدور مجوزهای ساخت و ساز بدون استعلام از کمیته فنی حریم ممنوع شد

با تصویب کمیته فنی حریم شهر تهران تا پایان آبان ماه صدور هرگونه اقدام در حرایم تهران منوط به استعلام از این کمیته خواهد بود.

به گزارش صما به نقل باشگاه خبرنگاران از معاونت شهرسازی و معماری ، دکتر سید صباح الدین متقی ، مدیرکل اداره حریم شهرتهران ، درخصوص مفاد دومین جلسه کمیته فنی حریم شهرتهران گفت : دراین جلسه مقررشد تا طرح راهبردی و همچنین طرح تدقیق مرزحریم تهران به عنوان اسناد بالادستی برای مدیریت حریم پایتخت ، برای تصویب به شورایعالی شهرسازی ارسال شود.
وی درادامه تصریح کرد : همچنین دراین جلسه مقررشد تا طی هفته آتی ، دستورالعملی تهیه و برای تایدد و ابلاغ برای معاون شهرسازی و معماری شهردارتهران ارسال شود که براساس آن کلیه مناطق دارای حریم از این پس ملزم خواهند بود تا پیش از صدورهرگونه گواهی و مجوز و اقدامی ، پرونده های خود را برای بررسی به کمیته فنی حریم شهرتهران ارسال نمایند.
متقی تصریح کرد : یکی دیگر از برنامه های آتی این کمیته این است که دستورالعمل و چک لیستی تهیه و به مناطق دارای حریم ابلاغ شود تا پس ازآن ، مناطق براساس این دستورالعمل و با بررسی و تطبیق آن با درخواست رسیده ، نسبت به رد یا صدورمجوزهای لازم اقدام کنند.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا