استودیو صما

"Influencers" صنعت ساختمان چه کسانی هستند؟

نمایش تصویر ۱۰۰ تأثیرگذار صنعت ساختمان در بزرگ‌ترین گردهمایی این صنعت

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان که روز ۲۶ بهمن در سالن «رویال هال هتل اسپیناس» تهران با حضور هزاران نفر از جامعه صنعت ساختمان، برگزار شد به معرفی ۱۰۰ تأثیرگذار “Influencers” صنعت ساختمان که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان داشته‌اند، پرداخت.

این رویداد که به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان- صما برگزار شد با معرفی صد تأثیرگذار برجسته از شخصیت‌ها و شرکت‌هایی که در ارتقاء و تحول این حوزه نقش داشته‌اند و به بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار شهرها کمک کرده‌اند، پرداخت.

در این مراسم، افراد و نهادهای تأثیرگذار با توجه به نوآوری، پایداری و رهبری در تدوین استانداردها و پروژه‌های ممتاز برای توسعه سالم صنعت ساختمان معرفی شدند. همچنین در این مراسم از تندیس تأثیرگذاران “Influencers” صنعت ساختمان نیز، رونمایی شد و در راستای آن این تندیس به‌پاس زحمات همراهان مجتمع رسانه‌ای ساختمان – صما برای اولین بار به سه فعال صنعت ساختمان از سازنده‌های ساختمان، تولیدکنندگان متریال و معماران به «پژمان جوزی سازنده منتخب تهران»، «رضا چینی مدیرعامل شرکت آجرنماچین» و «محمد غفاری معمار و کیوریتوری نمایشگاه‌های SCALE با موضوعیت INSIDE&OUTSIDE» که علاوه بر تأثیرگذاری در این صنعت، همراه مجتمع رسانه‌ای ساختمان – صما بودند، اهدا شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا