شرکت ها

همزمان با روز مهندس؛

تراز لیزری جدید کنزاکس معرفی شد / گارانتی ۱ ساله دیود دستگاه تراز لیزری کنزاکس

شرکت کنزاکس، همزمان با روز مهندس؛ تراز لیزری جدید این شرکت را معرفی و رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنزاکس، پنجم اسفند ماه هر سال به نام “روز مهندس” نامگذاری شده است و به همین مناسبت، شرکت کنزاکس که یکی از بزرگترین تامین کنندگان ابزارآلات صنعتی در کشور به شمار می رود از عرضه یک تراز لیزری جدید خبر داد.

همچنین شرکت کنزاکس با اطمینان از کیفیت و طول عمر بالای دیودهای تراز(کلیدی ترین بخش دستگاه لیزر) برای اولین بار در ایران تمامی دیودهای دستگاه های تراز لیزری کنزاکس را به مدت یکسال گارانتی می کند.

ترازهای لیزری، ابزارهای اندازه گیری دقیقی است برای تراز کردن و سنجش خطوط عمودی و افقی که در کنار دقت بسیار بالا موجب افزایش سرعت عمل نیز می شود. این ترازها با توجه به ساختار داخلی آن در برابر ضربه و افتادن از ارتفاع بسیار حساس و آسیب پذیر است که در تراز لیزری جدید کنزاکس کد ۱۱۴۴، به لطف طراحی هوشمند ساختار داخلی تقویت شده و پوشش بدنه از جنس رابر برای این دستگاه در برابر افتادن از ارتفاع ۱ متری کاملا مقاوم و ضد ضربه است.

تراز لیزری جدید کنزاکس مجهز به باتری لیتیوم شارژی خارج از دستگاه(EXTERNAL)  و همچنین دو دیود سبز رنگ می باشد که برای نمایش خطوط در فضاهای داخلی و خارجی کاربرد فراوانی دارد.

شرکت کنزاکس علاوه بر عرضه متنوع بیش از ۶۰۰ مدل محصولات صنعتی و نیمه صنعتی، در سبد محصولات اندازه گیری دقیق اعم از ترازها و مترهای لیزری(که از پرکاربرد ترین ابزارآلات در حوزه فعالیت مهندسان عمران هست) یکی از پیشگامان بازار می باشد و تنوع گسترده ای در این محصولات دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شبکه نمایندگان فروش کنزاکس در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۲۸۱۹ تماس حاصل نمایند.

وب سایت شرکت کنزاکس به نشانی https://kenzax.com نیز در دسترس مشتریان و دوست داران ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا