شهرمسکن و ساختمانمعمارینظام مهندسی

مسعود صرامی کارآفرین ملی عرصه ساخت‌وساز:

به جای دست آویز شدن به خارجی، بخش خصوصی ایرانی را ببینید  

با استفاده از تکنولوژی و دانش محلی می‌توان مشکلاتی همچون ترافیک در کلان‌شهرها و مدیریت آب زاینده‌رود را حل کرد. از دولتمردان می‌خواهیم به بخش خصوصی اهمیت دهند و به‌جای وابستگی به منابع خارجی، برای توسعه کشور از دانش و ظرفیت داخلی استفاده کنند.

به گزارش صما؛ مسعود صرامی کارآفرین ملی عرصه ساخت‌وساز و بنیان‌گذار شهرک سلامت و سیتی سنتر اصفهان به‌عنوان یک کارآفرین ملی در صنعت ساخت‌وساز در هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان بیان داشت: به اهدافی بلندمدت پایبند بوده و تلاش می‌کنم تا ارزش و زیبایی را در شهر خودم تقویت کنم. در ابتدا، به مردم عزیز اصفهان قول دادم که هیچ ساختمانی را نمی‌سازم مگر اینکه آنها احساس نیاز کنند و از آن استقبال کنند و امروز باافتخار می‌توانم بگویم که با ایجاد بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی و ایجاد فضاهای شاد و پرانرژی در شهرم، به توسعه و رونق اقتصادی کمک کرده‌ام.

این کارآفرین مطرح ایرانی با نگاهی بر چالش‌های پیش رو ابراز کرد: باوجود چالش‌ها و موانعی که از سوی برخی دولتمردان پیش آمد باور داشتیم  که باانگیزه و پشتکارمان، هر موقعیتی را می‌توانیم به یک فرصت تبدیل کنیم. انرژی بی‌شمار مردم عزیز اصفهان، ما را به سمت پیروزی و موفقیت هدایت کرد و امیدوارم که بتوانم همچنان به ارتقای شهر و ارائه خدمات بهتر به همشهریان عزیز اصفهان، ادامه دهم.

صرامی در مورد بازدید اخیر رئیس‌جمهور تاتارستان و وزیر بهداشت آن کشور از شهرک سلامت گفت: خوشحالم که می‌توانم بگویم که پروژه‌های ما توجه و تقدیر جهانی را به خود جلب کرده‌اند. این امر نشان‌دهنده ارزش و اهمیت این پروژه‌ها در راستای توسعه شهری و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت همبستگی مردم جهت پشت سر گذاشتن مشکلات اظهار داشت: افتخار دارم که بگویم تا به امروز یک‌میلیون چهارصد هزار مترمربع بنای صنعتی با ارتفاع ۷ متر و ستون‌های ۲۴ متر فاصله ایجاد کرده‌ام که استحکام پروژه در آن‌یکی از اولویت‌های اصلی در این پروژه‌ها بوده است.

صرامی اظهار کرد : در این مسیر مفتخریم که امروز بدون بهره‌گیری از پول دولتی و ملتی، ۱۱ پروژه عمرانی در اصفهان و ۲۴ کارخانه تولیدی راه‌اندازی کرده‌ایم. همچنین، افتخار می‌کنیم که بگوییم هیچ کودک خیابانی در اصفهان عقده شهربازی ندارد، زیرا مجموعه‌های تفریحی ما از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ پذیرای کودکان محروم هستند تا شاید در مسیر جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی این کودکان نقشی داشته باشیم.

این کارآفرین مطرح عرصه ساخت‌وساز کشور در ادامه با اشاره به مشکلاتی که توسط افراد سودجو در عرصه ساخت‌وساز و برنامه‌هایی که در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی به وجود آمده موفقیت خود را در این عرصه ناشی از رضایت پروردگار و حمایت مردم دانست و مسیر توسعه و پیشرفت را بها دادن به بخش خصوصی قلمداد کرد که دولتمردان باید این موضوع را جدی بگیرند.

صرامی در آخر احداث دبیرستانی با معیار اخلاق و ایده‌هایی چون برطرف کردن ترافیک تهران و کلان‌شهرها به میزان ۳۰ درصد بدون هزینه و بازگرداندن آب زاینده‌رود را بسیار آسان و سهل دانست درصورتی‌که سیاست‌گذاران و دولتمردان به‌جای تکیه به خارجی به بخش خصوصی ایرانی اعتماد کنند و یقیناً این‌گونه مسیر جامعه به سمت توسعه پایدار، آسان خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا