شرکت ها

کیفیت بالای محصولات آبایان، رضایت مشتری و تنوع کامل در سبد کالا

استفاده از پروفیل و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی آنقدر رایج شده که در حال حاضر به عنوان یک استاندارد در ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. برندهای ایرانی و خارجی زیادی در تولید و عرضه این دست از محصولات فعالیت می‌کنند، اما شاید شما در عین حال که به دنبال بهترین کیفیت ممکن هستید، یک سبد محصول متنوع و پاسخگو به سلیقه خود را طلب کنید. برند آبایان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC، توانسته تا طیف وسیعی از محصولات با کیفیت را به همراه گارانتی و بیمه‌نامه معتبر، روانه بازار کند و محبوبیت بسیار زیادی را به عنوان یک برند درجه یک و در کلاس جهانی، برای خود تدارک ببیند.

به منظور آشنایی بیشتر با برند آبایان، ما به سراغ آقای توکلی، نماینده فروش محصولات آبایان در تهران رفته‌ایم تا مصاحبه‌ای مفصل در مورد بازخورد مشتریان نسبت به برند آبایان و جایگاه این دست از محصولات در بازار داشته باشیم.

– استفاده از پنجره‌های UPVC در ایران تا چه حد گسترش پیدا کرده و آیا به حد استاندارد رسیده است؟

بله. بعد از تصویب و اجرایی شدن تبصره ۲۲ بهینه‌سازی مصرف انرژی توسط دولت، ساختمان‌‌ها به سمت استفاده از در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی و دو جداره روی آوردند. از آنجایی که آهن متریال مناسبی نیست و از نظر هزینه، کاملا می‌تواند با پنجره‌های یوپی‌وی‌سی یکسان باشد، به همین خاطر پنجره‌های UPVC کم‌کم توانستد جایگاه خود را تثبیت کنند. این پنجره‌ها از مزایای فوق‌العاده بهتری نسبت به پنجره‌های آهنی، چوبی و هر آنچه قبلا مورد استفاده قرار می‌گرفت برخوردار هستند. عایق‌بندی پنجره‌های یوپی‌وی‌سی عالی است و وجود حالت چند جداره، یک استاندارد بهینه و عالی محسوب می‌شود که به خاطر همین دلایل، در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در کشور جایگاه خوبی به دست آورده‌اند.

شما حتی اگر به دور دست‌ترین نقاط کشور و دهکده‌های کم‌جمعیت هم بروید، استفاده از پنجره‌های یوپی‌وی‌سی را می‌بینید و این قضیه تا پرجمعیت‌ترین نقاط و شهر‌های کشور صدق می‌کند. فرقی ندارد که ساختمانی لوکس دارید یا واحدی معمولی، پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در همه جا به خاطر عایق صوتی و آلودگی عالی و البته، زیبایی بصری پرکاربرد هستند.

– پنجره‌های UPVC چطور باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها می‌شوند؟

پنجره‌های UPVC با عایق‌بندی استاندارد خود، مصرف انرژی را کاهش می‌دهند. وجود حالت ارتجاعی و استفاده از شیشه‌های دو یا چند جداره، باعث وجود عایقی عالی می‌شود که به نوبه خود، در مصرف انرژی صرفه‌جویی محسوسی می‌شود.

– جایگاه برند آبایان در بین تولیدکنندگان پروفیل UPVC در بازار ایران چگونه است؟

آبایان در دسته شرکت‌های پیشرو قرار دارد که در حال توسعه است و می‌تواند جایگاه خود را به مرور زمان در بازار تثبیت کند.

– بالاترین کیفیت پروفیل چه مشخصه‌هایی دارد و برند آبایان چطور توانسته تا به بهترین کیفیت ممکن دست پیدا کند؟

عوامل گوناگونی در بحث کیفیت پنجره‌های یوپی‌وی‌سی دخیل هستند. فرمولاسیون یکی از این عوامل است. فرمولاسیون باعث می شود که پنجره شما در مقابل اشعه UV خورشید مقاومت بیشتری داشته باشد و از ثبات رنگ بالاتری برخوردار شود. دومین موضوع، جداره‌بندی پنجره‌هاست که هر چه ضخامت بیشتری داشته باشد، قطعا عایق‌بندی بهتری ارائه می‌دهد. برند آبایان این موضوع را در تولید محصولاتش به طور ویژه مد نظر قرار داده است.

– برند آبایان به تازگی اقدام به تولید و عرضه قالب‌های جدید کشویی در بازار کرده است. ورود این قالب‌ها چه تاثیری در بازار خواهد گذاشت؟

با توجه به این موضوع که بازار پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در چند سال اخیر به سمت سیستم‌های کشویی پیشرفته رفته است، قطعا استقبال بالایی از تولیدات برند آبایان خواهد شد. درست است که سیستم پنجره‌های یوپی‌وی‌سی کشویی از عایق‌بندی کمتری نسبت به سیستم لولایی برخوردار است، اما سهولت استفاده آن یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود. کامل‌ بودن سبد محصول آبایان، یک مشتری‌مداری منطقی و حساب‌شده است که باعث می‌شود مشتریان اعتماد کاملی به برند پیدا کنند.

– تولید و عرضه پروفیل‌های اقتصادی تحت برند آبایان اکو، تا چه حد مورد استقبال قرار گرفته و این برند با توجه به مقرون‌به‌‌صرفه بودن چه کیفیتی را ارائه می‌دهد؟

برند آبایان اکو از نظر کیفی با سایر سیستم‌ها و برندهای آبایان تفاوتی ندارد و از همان کیفیت بالا بهره می‌برد. بحثی که وجود دارد، کوچک‌سازی سطح مقاطع و ضخامت‌بندی‌شان است؛ به این معنا که فرمولاسیون همان است و این باعث می‌شود کیفیت از نظر ثبات رنگ حفظ شود. تنها موردی که آبایان اکو دارد، سبک‌تر و کوچک‌تر بودن‌اش است.

محصولاتی مانند آبایان اکو معمولا مورد استقبال انبوه‌سازان قرار می‌گیرد. در جایی که انبوه‌سازی صورت می‌گیرد و شما یک سری پنجره‌ با ابعاد خاص در نظر گرفته‌اید، برای مثال برج‌هایی که در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت هستند، استفاده از این متریال کاملا به‌صرفه و منطقی است. وجود پنجره‌ای با کیفیت که از نظر ظاهری رنگ‌اش نمی‌رود، زرد نمی‌شود و اتفاقی برایش نمی‌افتد، می‌تواند نیاز مشتریان را به راحتی برطرف کند.

– برای ساختمان‌هایی که در محدوده بزرگراه‌ها و مناطق به شدت شلوغ قرار دارند، کدام یک از برندهای آبایان می‌تواند موثر باشد و چرا؟

فکر می‌کنم برند آبایان پلاس برای چنین مناطقی گزینه مناسب‌تری باشد. فقط بحث پروفیل و شیشه نیست، المان‌های زیادی در نصب و کار باید در نظر گرفته شوند و استفاده از بهترین محصول آبایان، یعنی آبایان پلاس، موردی است که توصیه می‌کنم.

– گارانتی و بیمه‌نامه آبایان تا چه حد می‌تواند به مشتریان بابت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر ببخشد؟

قطعا وجود گارانتی و بیمه‌نامه یک مزیت مثبت محسوب می‌شود و می‌تواند اعتماد و اطمینان مشتری را از بابت خرید جلب کند. این قضیه نشان‌دهنده کیفیت محصول و اطمینان برند نسبت به محصولات‌اش است. بنده تا به امروز به موردی که نیاز به استفاده از گارانتی و بیمه‌نامه داشته باشد، برخورد نکردم.

– بزرگترین وجه تمایز پروفیل‌های آبایان نسبت به سایر برندها در چیست و چگونه مشتریان می‌توانند آبایان را به جای سایر برندها انتخاب کنند؟

همه از پروفیل ساخته شده‌اند، اما آبایان کیفیت خوبی دارد و روی این کیفیت پافشاری می‌کند. این مورد در برندهای دیگر دیده نمی‌شود. آبایان همیشه سعی دارد تا کیفیت خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد. تناسب قیمت و کیفیت در برند آبایان متعادل است و این قضیه تا به امروز به خوبی به اثبات رسیده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا