حمل و نقل

افتتاح ۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خوزستان

۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

با حضور ویدئو کنفرانسی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، ۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۸ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال امروز ۱۸ بهمن ماه در استان خوزستان و به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بهسازی و روکش جاده‌های شریانی اصلی، فرعی و روستایی به طول ۱۹۴ کیلومتر، ساخت و بازسازی محورهای مواصلاتی به طول ۲۹۸ کیلومتر، نیوجرسی ۱۴ کیلومتر، احداث روشنایی ۲۳ کیلومتر و لکه‌گیری محورهای ارتباطی خوزستان به طول ۶۶۷ کیلومتر است.

احداث ساختمان راهداری و چهار باب سوله ماشین‌آلات، احداث پنج مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و نصب ۵۴ دستگاه دوربین‌ ثبت تخلفات سرعت و سه دستگاه سیستم توزین در حال حرکت از دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده در خوزستان است.

فاز دوم پایانه مرزی شلمچه با ۲۴ گیت ورود و خروج و تکمیل محوطه این پایانه به وسعت چهار هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های راهداری خوزستان است که امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در آیین افتتاح این طرح‌ها در خوزستان حضور داشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا