شهر

۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در منطقه ۱۳ ایمن‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۳ از ایمن‌سازی ۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه با نصب بیش از ۱۴ هزار رفلاکتور خبر داد.

 محمدهادی علی‌احمدی از ایمن‌سازی ۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ با نصب بیش از ۱۴ هزار رفلاکتور خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور رعایت حق تقدم عابر پیاده، کاهش سوانح و حفظ نظم و امنیت شهروندان در ۷۳ کوچه فاقد پیاده‌رو که توسط عوامل معاونت حمل و نقل ترافیک در نواحی چهارگانه شناسایی شده بود، اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: در نظر داریم، علاوه بر تمرکز بر ساماندهی پیاده‌رو و پیاده‌راه‌ها و نصب رفلاکتور در کوچه‌های فاقد پیاده‌رو، زیرساخت‌های حق تقدم عابر پیاده با اصلاح تقاطع‌ها و ترسیم خطوط عابر پیاده و بهسازی معابر بر اساس رویکرد انسان محوری فراهم کنیم.

به گفته وی در حال حاضر، این اقدام در خیابان‌های طوفانی، اقبال، مرتجائی، طبرسی، صفا و زاهد گیلانی در ناحیه یک، خیابان‌های عادلی، محصل، دهقان، اول نیروی هوایی، ۱۵ متری، ششم نیروی هوایی و اشراقی در ناحیه دو و خیابان تیموری، مستعدی، بیهقی و هشت متری دوم، سنایی، مولوی و غزالی در ناحیه ۳ و خیابان‌های صائب تبریزی، بوعلی، اطلاعات، بلال حبشی و.. در ناحیه ۴ انجام شده است.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا