استودیو صما

آنچه که یک‌سال در صما گذشت

مجتمع رسانه‌ای ساختمان – صما در آبان ماه سال ۱۴۰۲ با رونمایی از هویت بصری جدید خود، تعهد خود به تطابق با تغییرات مداوم در صنعت و فناوری را نشان داد.

همچنین «مجله ساختمان» بخشی از مجتمع رسانه‌ای صما، با ۱۷ سال تجربه انتشار مداوم و تیراژ بالغ‌بر ۵ هزار نسخه چاپی و بیش از ۱۴۰ هزار مشترک در نسخه دیجیتال از معتبرترین نشریات تخصصی در حوزه ساختمان و معماری شناخته می‌شود. این مجله همچنین با انتشار ویژه‌نامه‌های انگلیسی و عربی، ظرفیت‌های صنعت ساختمان ایران را در عرصه بین‌المللی به نمایش می‌گذارد و با حضور در نمایشگاه‌هایی مانند «Big5 دبی» و نمایشگاه ساختمان عمان و برخی از کشورهای اروپایی در سطح جهانی نیز شناخته می‌شود.

پایگاه خبری صما به‌عنوان یکی از پربیننده‌ترین پلتفرم‌های خبری-تحلیلی در حوزه صنعت ساختمان با بازدید روزانه بیش از ۵ هزار نفر با ارائه اخبار دقیق و تحلیل‌های تخصصی، رویدادهای مهم این صنعت را پوشش می‌دهد.

شایان‌ذکر است در سال ۱۴۰۲، صما میزبان اجلاس‌ سازندگان و طراحان در کلان‌شهرهای ایران از مشهد، تهران، تبریز شیراز بوده است. این اجلاس‌ها با تمرکز بر محوریت «ساخت‌وساز تمدن ساز و مصادیق ارزش‌افزوده در پروژه‌ها»، به بحث و تبادل‌نظر درباره آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت ساختمان پرداختند. در طول این سلسله اجلاس‌ها، بیش از ۲۰ هزار نفر از سازندگان و معماران از سراسر کشور همراه این اجلاس‌ها بودند.

نمایشگاه scale نیز به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین رویدادهای صما، با حضور بیش از ۴۰۰ معمار مطرح ایرانی، نقطه اشتراک اجلاس طراحان و سازندگان بوده و فرصتی منحصربه‌فرد برای معرفی دستاوردها و نوآوری‌ها در حوزه معماری فراهم آورد.

و درنهایت آخرین اجلاس از سری اجلاس‌های سازندگان و طراحان که هفدهمین دوره آن محسوب می‌شد در ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ همزمان با جشن پایان سال صنعت ساختمان در هتل اسپیناس تهران با حضور هزاران نفر از اهالی صنعت ساختمان برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا