شرکت ها

پنل مدیریت پروژه‌های بزرگ ساختمانی در دومین اجلاس طراحان و سازندگان اصفهان

دومین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان ۳۱ خرداد و اول تیرماه در مرکز همایش های بین المللی سیتی سنتر اصفهان حول محور ساخت و ساز تمدن ساز برگزار می شود. این اجلاس شامل سخنرانی، پنل ها و کارگاه های آموزشی است.

 

در این اجلاس، پنل های تخصصی برگزار می شود که یکی از آنها پنل مدیریت پروژه های بزرگ ساختمانی است. این پنل با حضور مهدی جعفر پیشه رئیس هیئت مدیره انبوه سازان اصفهان، علی مدرس هاشمی عضو هیئت مدیره انبوسازان اصفهان، مهدی شیخ سجادیه دبیر انبوه سازان اصفهان ، سید سعید رشتی سیدنا عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان اصفهان پنچشنبه اول تیر از ساعت ۱۲ الی ۱۳:۳۰ برگزار می شود. این پنل در راستای رونمایی از کمپین شهر و سازنده در شهر اصفهان است.
سال گذشته این اجلاس ۲۴ و ۲۵ خرداد در مرکز همایش های بین المللی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد و با استقبال گرم معماران، سازندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان مواجه شد. بررسی معیارها و شاخص‌های نمای اصفهان، تقدیــر از معــماران و ســازنــدگان برتر اصفهان، معرفی پــروژه هــای شــاخــص و با کیفیــت، کارگاه هــای آمــوزشی و پنل هــای تخصصی، نمایشگاه تجــهــیزات و مــصــالح اســتاندارد از جمله محورهای اولین اجلاس سازندگان و طراحان در اصفهان بود.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا