شرکت ها

حضور رونیکس در نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز

اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزار و یراق‌آلات ساختمانی به میزبانی تبریز برگزار خواهد ‌شد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز دایر است و اولین رویداد صنف ابزار و یراق ایران محسوب می‌شود. هدف از این نمایشگاه ایجاد فضای تعاملی و ارتباطات بهتر میان تولیدکنندگان ابزار و یراق کشور با مدیران و متخصصین واحدهای صنعتی و صنف ابزارفروشان کشور است.

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تبریز از ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ است.

در اولین نمایشگاه تخصصی ابزار، برندهای داخلی و بین‌المللی تولیدکننده ابزار و یراق‌آلات ساختمانی با رونمایی از جدیدترین محصولات و خدمات خود حاضر خواهند بود.

یکی از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه با تنوع گسترده محصولات خود حضور دارد، برند بین‌المللی رونیکس است. به نقل از مجله رونیکس، این شرکت در نمایشگاه بین المللی تبریز بیش از ۲۰۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی و بزرگترین بانک قطعات کشور را با بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارائه می‌کند.

نمایشگاه بین المللی تبریز ۱۴۰۲ اولین رویداد صنف ابزار و یراق ایران است و مجری آن مجله تخصصی ابزار صدرا و اتحادیه صنف ابزار و یراق‌آلات تبریز هستند.

شرکت رونیکس به‌عنوان بزرگترین برند بازار ابزار ایران تمامی همکاران صنف ابزار و یراق سراسر کشور را به بازدید از غرفه‌های این شرکت در نمایشگاه بین المللی ابزارآلات ساختمانی تبریز دعوت می‌کند.

 

منبع: مجله رونیکس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا