شهر

نامه‌ای جعلی که به‌جای مجلس به شورای شهر رفت

«نامه‌ای بدون شماره و امضا از طریق سامانه دولت به دست ما رسید با این عنوان که در مورد باغات مصوبه در شورای عالی استان‌ها مصوبه‌ای گذرانده شده است.»

این پاسخ رئیس شورای شهر تهران به این پرسش است که گفته می‌شود نامه جعلی از سوی شورای عالی استان‌ها به شورا زده شد تا در مورد ۶۱ باغی که مورد مناقشه شورای تهران و شورای عالی استان‌ها بود، تصمیم گیری شود.

آنگونه که همشهری آنلاین گزارش داده است، محسن هاشمی با بیان اینکه وقتی دیدم نامه، شماره و امضا ندارد از مدیریت مصوبات خواستم که نامه‌نگاری کند و ببیند چرا نامه شماره و امضا ندارد، گفت: بعد از مدتی در اواخر اسفند ماه نامه‌ای به دست من رسید با امضای رئیس شورای عالی استان‌ها که نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی بوده است و رونوشت آن به شورای عالی استان‌ها و شورای شهر تهران ارسال شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: چون تناقضاتی در این دوران وجود داشت جلسه اضطراری تشکیل دادیم، اما مصاحبه‌ای از رئیس شورای عالی استان‌ها در صدا و سیما پخش شد که در خصوص باغات بخشنامه صادر شده و اگر اجرا نشود برخورد قضایی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: در ادامه خبرهایی از سوی دفتر رئیس شورای عالی استان‌ها به ما رسید مبنی بر اینکه نسبت به چندین نامه جعلیاتی اتفاق افتاده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این خصوص با مجلس و شورای عالی استان‌ها صحبت کردم، تاکید کرد: در هر صورت چیزی که آمده قابل اجرا نیست و مسیر قانونی را طی نکرده و موقعی قابل اجراست که مسیر  قانونی آن طی شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه بیشتر فکر می‌کنم که در این نامه‌ها اشتباهی رخ داده است تا اینکه جعلی باشد، تصریح کرد: در مورد باغات همان آیین‌نامه قبلی را اجرا می‌کنیم تا به ما خبر بدهند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا