شرکت ها

مدیرعامل شرکت شفیع سازه شرق در گفت‌وگو با «صما»:

تحریم‌های داخلی دست و پای تولیدکنندگان را بسته است

نصرالدین شفیعی مدیرعامل شرکت شفیع سازه شرق بابیان اینکه در حال حاضر بزرگ‌ترین تهدید برای تولیدکنندگان داخلی تحریم‌های خارجی نیست گفت: متأسفانه تحریم‌های داخلی دست و پای تولیدکنندگان را بسته و باعث شده تمام انرژی‌های تولیدکنندگان صرف حل مشکلاتی بشود که توسط بروکراسی‌های دفتری ایجاد شده است.

وی گفت: بزرگ‌ترین دغدغه‌ تولیدکنندگان پاسداشت از اشتغال است چراکه بیکاری شهروندان وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور را به چالش می‌کشاند.

شفیعی بابیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان وابستگی به واردات مواد اولیه و نوسانات ارز است گفت: در حال حاضر این نوسانات باعث شده مشکل تولیدکنندگان در خصوص تأمین مواد اولیه دوچندان شود.

وی گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان از ارز نیمایی بهره می‌برند که تفاوت خاصی با ارز آزاد ندارد و رنج قیمت این دو بسیار نزدیک به هم است مطمئن اگر تفاوت ارز نیمایی و آزاد بیشتر بود این نوع ارز هرگز به دست تولیدکننده نمی‌رسید. این موارد در حالی گفته می‌شود که در همین مملکت واردات گوشی و تلفن همراه با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ وارد شد در حالی هرروز عرصه را برای تولیدکنندگان تنگ‌تر می‌کنند.

شفیعی گفت: امر تولید همانند تولد یک فرزند است و تولیدکنندگان نمی‌توانند به این آسانی عرصه تولید را ترک کنند بنابراین از دولت درخواست داریم مشکلات دست‌وپا گیر تولیدکنندگان را رفع کند

شایان‌ذکر است: شرکت تولیدی و صنعتی شفیع سازه شرق با یاری خداوند متعال و با پشتوانه‌ی بیش از سه دهه تجربه‌ی مدیریت به‌عنوان اولین تولیدکننده پکیج‌های گازی آپارتمانی در ایران، با اخذ اولین پروانه استاندارد تشویقی ملی ایران درسال ۱۳۸۵ و دریافت لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی سال های ۸۴، ۸۵، ۸۸، ۸۹، ۹۰ و همچنین به عنوان پیشکسوت نمونه سال ۹۱ و با تجهیز آزمایشگاهی مجهز به جدیدترین دستگاه تست پکیج ساخت شرکت مایکروپلن (Microplan) ایتالیا و اخذ اولین گواهینامه آزمایشگاه همکار (اکرودیته) در شرق کشور و دریافت لوح تقدیر تحقیق و توسعه (R&D) نمونه سال ۹۲ و نیز واحد نمونه منتخب استاندارد در سال ۹۳ ، تولیدات خود را تحت لیسانس شرکت یونیکال (Unical) ایتالیا با نام مشترک و بر اساس استانداردهای اروپا با نام تجاری ۳S به بازار ارائه می نماید.

اکنون نیز با توجه به مصرف بیش از حد استاندارد گاز در مصارف خانگی و قانون هدفمند کردن یارانه ها و واقعی شدن قیمت های حامل انرژی در جهت حفظ محیط زیستی سالم و سبز، ما را بر آن داشت تا با ارائه و تولید جدیدترین محصولات شرکت یونیکال ایتالیا (بویلرهای زمینی و دیواری و پکیج های چگالشی Condensing) که به واسطه تکنولوژی و کیفیت بالا توانسته است بازارهای جهانی را تسخیر نماید با راندمان بالا و بدون آلودگی زیست محیطی در ظرفیت های ۲۴ الی ۹۰۰ کیلووات به مردم شریف ایران تقدیم نماییم.

از دیگر پکیج های تولیدی این شرکت پکیج های دیواری معمولی تا ۳۲ کیلووات، زمینی چدنی مخزن دار تا ۵۸ کیلووات و جدیدترین آنان پکیج ۱۱۶ کیلووات که جهت مدارس تولید شده و تا ۱۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد می توان نام برد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا