شرکت ها

دکتر رسول مظفری مدیریت شرکت بافه سیم گلستان در گفت‌وگو با «صما»:

کالای بی کیفیت در فضای تهدید و ارعاب اصلاح‌ نمی‌شود

رسول مظفری مدیریت شرکت بافه سیم گلستان بابیان اینکه این شرکت ظرفیت تولید سالیانه ۳ هزار تن سیم و کابل را دارد. گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت شرکت مذبور تولید محتوا در رسانه‌های مختلف است این تولید محتوا مربوط به معرفی و اطلاع‌رسانی در امر استفاده از محصولات باکیفیت است. در این زمینه شرکت ما از چندین مشاوره دانشگاهی نیز استفاده می‌کند.وی گفت: ما به دنبال این هستیم تا بدانیم چرا گرایش به سمت محصولات باکیفیت و استاندارد در ساختمان‌ها کمرنگ شده و در این خصوص چندین مقاله و پروپوزال نیز به جامعه هدف ارائه دادیم و با سازمان نظام‌مهندسی استان نیز جلسات فشرده برگزار کردیم.

مظفری گفت: در جلساتی که با نظام‌مهندسی اصفهان داشتیم مقرر شد بر روی‌ سیم‌ها و کابل‌های مورداستفاده در ساختمان‌های بااهمیت تست‌های آزمایشگاهی انجام شود. بر این اساس پیمانکار ملزم شده تا سیم و کابل مورداستفاده را مورد ارزیابی قرار داده و چنانچه این محصولات در آینده دچار مشکل شود مشخصات آن بایگانی‌شده باشد.

وی گفت: این نوع فعالیت‌ها می‌تواند منجر به بهبود فضای استاندارسازی در تأسیسات ساختمان شود.

مظفری بابیان اینکه به‌طورکلی بحث نظارت بحث هزینه‌برداری برای ارگان‌ها است گفت: این امر باعث شده نظارت‌ها توسط ارگان‌ها ذی‌ربط مانند سازمان استاندارد و سازمان نظام‌مهندسی منوط به واحدهای تولیدی شود؛ بنابراین کیفیت محصول نهایی توسط این ارگان‌ها رصد نمی‌شود.

وی گفت: در تمام دنیا گفته می‌شود استفاده از محصولات باکیفیت منتج به‌صرفه جویی در جامعه می‌شود و این خودآگاهی برای جامعه آن‌ها ایجادشده است بنابراین نیاز است این آگاهی توسط نهادهای فرهنگی و ذی‌ربط در جامعه ما نیز نهادینه شود.

مظفری درنهایت گفت: تجربه نشان داده کالای بی کیفیت در فضای تهدید و  ارعاب اصلاح‌ نمی‌شود و باید این فضا توسط خودباوری جامعه تصریح شود.

یادآور می‌شود: گروه تولیدی و صنعتی بافه سیم گلستان یک شرکت کاملاٌخصوصی بوده، در سال ۱۳۷۴ با اخذ موافقت اصولی از سازمان صنایع استان مازندران توسط شخصی کارآفرین و مبتکر بنام آقای غلامرضا دولت‌آبادی در استان مازندران در شهرستان علی آبادکتول که در نزدیک شهر و در دسترس شبکه وسیع خطوط حمل‌ونقل شهری که مقرون‌به‌صرفه است، تأسیس‌شده است. مدیران ارشد این مجموعه با بهره‌گیری از نیروهای جوان و دانش‌آموخته و متخصص بومی با تلفیق جوانی و تجربه توانسته‌اند گامی بلند در شکوفایی و بالندگی این مجموعه برداشته و با سرمایه‌گذاری مؤثر بر روی نیروهای داخلی و برگزاری دوره‌های آموزشی مدون و مستمر درون‌سازمانی، یک ساختار انسانی متمرکز و متخصص را گردآوری نماید؛ که با تکیه‌بر توان نیروهای بومی و خودساخته مراحل پیشرفت را گام‌به‌گام طی می‌کنند.

شرکت سیم و کابل بافه سیم گلستان قادر به تولید انواع کابل‌های قدرت فشار ضعیف، انواع کابل‌های خود نگهدار فشار ضعیف، انواع کابل‌های هوایی، کابل‌های ساختمانی، کابل‌های ابزار دقیق و کابل‌های مخابراتی و کابل‌های انتقال‌دهنده و کابل‌های خاص و…. است.

و کیفیت این شرکت توانسته است با اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 9001:2004. ISO 14001: 2008 و تأییدیه وزارت نیرو و استانداردهای ملی کلیه محصولات تولیدی خود، گامی محکم در جهت ارائه محصولات باکیفیت برداشته و همچنین رضایتمندی مشتریان خود را حفظ نماید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا