شرکت ها

یوسفی مدیر فروش شرکت لنا یزد در گفت‌وگو با «صما»:

پیمانکاران به دکوراسیون بیشتر از تأسیسات اهمیت قائل‌اند

یوسفی مدیر فروش شرکت لنا یزد بابیان اینکه تابلوهای برق این شرکت تحت لیسانس یک شرکت اروپایی است. گفت: این تابلوها باعث افزایش امینت کاربران می‌شود.

وی گفت: ایمنی یکی از مسائل مهم صنعت برق است ومتاسفانه این صنعت به‌واسطه برندهای مختلف با استاندارهای غیرواقعی تهدید می‌شود.

یوسفی بابیان اینکه در حال حاضر کلید و تجهیزات بسیار نامرغوب به‌صورت یک پکیچ با برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شود که ازلحاظ کیفی بسیار سطح پایین هستند. گفت: بخشی از حفاظت پروژه مربوط به سیستم تأسیسات است که اگر در خصوص به‌کارگیری این مصالح بی مبالاتی صورت گیرد صدمات جانی و مالی زیادی را به دنبال می‌آورد.

مدیر فروش شرکت لنا یزد در ادامه گفت: تابلوهای حفاظتی استاندارد ضمن حفظ جان مصرف‌کننده در بهینه‌سازی مصرف نیز تأثیرگذار است.

وی بابیان اینکه متأسفانه پیمانکاران به بخش دکوراسیون بیشتر از تأسیسات برقی پروژه اهمیت قائل هستند تا کید کرد: استفاده از برندهای نامرغوب می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را بر مصرف‌کنندگان واقعی تحمیل کند.

یوسفی گفت: در حال حاضر وضعیت تأسیسات برقی پروژه‌ها به‌واسطه دو معضل نبود نظارت دقیق توسط ارگان‌های ذی‌ربط مثل نظام‌مهندسی و انتخاب مصالح بی کیفیت بسیار ناگوار و هراس‌انگیز است چراکه مبحث ایمنی در نبود این دو مورد به چالش کشیده می‌شود.

وی بابیان اینکه تجهیزات برقی علاوه بر ایمنی باید بهینه‌گر مصرف انرژی باشند گفت: در شرکت لنا یزد برای این مبحث باسداکت در نظر گرفته‌شده تا در بهینه‌سازی مصرف انرژی به‌خصوص در برج‌ها اثرگذار باشد.

یوسفی گفت: سیستم مدرن باسداکت بجای سیستم سنتی کابل، سینی کابل، نردبان کابل و تابلو های توزیع ورودی برق در صنایع و کارخانجات جهت برقرسانی به دستگاههای مختلف برقی تکفاز و سه فاز می تواند ایمن تر و مناسب تر باشد.

وی گفت: دراین کاربرد، باسداکت‌ها جای کابل‌ها، سینی کابل‌ها و نردبان کابل‌ها را می گیرند و جعبه های انشعابی که بر روی بدنه باسداکت در فواصل معین تعبیه می شود، جای تابلوهای توزیع ورودی برق را می گیرد. در این حالت، در فضای اشغال شده توسط کابلها و زمان و سرعت طراحی، نصب و راه اندازی صرفه جویی قابل توجهی انجام میگردد و مزایای بیشتری از جمله عدم آتش سوزی، عبور آمپراژهای بالاتر، سهولت جابجایی دستگاه بدون محدودیت و امکان آسان توسعه آینده سیستم برقرسانی نصیب صنعتگر خواهد گردید؛ بطور مشابه، جهت سیستم روشنایی کارخانجات از باسداکت‌های روشنایی استفاده میشود.

شایان ذکر است: شرکت لنا به پشتوانه تجربه ۳۰ ساله مدیران و متخصصین خود در صنعت برق ایران و همکاری تنگاتنگ خود را با کمپانی های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی در زمینه های بازاریابی، عرضه و فروش تجهیزات برق کمپانی های مذکور را در ایران از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. از اقدامات شرکت لنا یزد در زمینه خودکفائی و سازندگی در بخش صنعت برق، تولید، نصب و راه اندازی انواع باسداکتهای روشنائی (‌LT) و صنعتی (LV,MV) در رنج ۲۵ تا ۱۰۰۰۰ آمپر در دو نوع آلومینیومی و مسی تا IP68 توسط نیروهای متخصص و مجرب و کارآزموده خود در ایران است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا