شرکت ها

مدیرعامل شرکت ثابت الکتریک در گفت‌وگو با «صما»:

مهم‌ترین راهکار برای رونق تولید اصلاح ساختارهای داخلی است

جواد ثابت گلستانی مدیرعامل شرکت ثابت الکتریک بابیان اینکه دغدغه‌های تولید در کشور ما بسیار زیاد است گفت: یکی از این دغدغه‌ها سنگ‌اندازی دولت در امر تولید است.

وی گفت: انتظار می‌رفت که دولت در دو بخش معنوی و مادی حمایت گر تولیدکنندگان باشد که متأسفانه هیچ فعالیت عملیاتی در این خصوص انجام نداده است.

ثابت گفت: اگر دولت به دنبال تعطیلی کارخانجات بود تا مشکلات معیشتی را افزایش دهد، موفق شده است. مشکلات فعلی صنایع نبود سرمایه در گردش، مشکلات و موانع کسب‌وکار‌است.

وی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات تولید عدم هماهنگی ارگان در خصوص اجرای قوانین است گفت: به‌طور مثال شهرداری و سازمان نظام‌مهندسی در مبحث تأسیسات برقی مانند استفاده از کلید و پریز درب دار در سرویس‌های بهداشتی است این دو سازمان هنوز هم نتوانسته‌اند به یک جمع‌بندی برای استفاده یا عدم استفاده از این محصول برسند.

ثابت درنهایت یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رونق تولید را اصلاح ساختارهای داخلی دانست و گفت: در سال‌های گذشته بنگاه‌های تولیدی هیچ رشدی به لحاظ ظرفیت تولیدی و حجم و ارزش معاملات نداشتند‌، دولت باید با تولیدکنندگان همکاری لازم را داشته باشد و حتی برای مدتی هم که شده قوانین دست‌وپا گیر را حذف کند تا تولیدکنندگان بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

یادآور می‌شود: شرکت صنایع ثابت الکتریک طراح و تولیدکننده انواع کلید، پریز روکار و توکار، قطعات روشنایی و محافظ‌های الکترونیک در مدل‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع باهدف نوآوری در تولید از سی سال پیش شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه توانسته با اتکا به نیروی کار مجرب و متخصص و توان داخلی در جهت اشتغال‌زایی و برآوردن نیاز مصرف‌کنندگان و همچنین رعایت مقتضیات استاندارهای ملی ایران (کلید و پریز) و نشان افتخاری استاندارد ایران درزمینهٔ قطعات روشنایی همچنین سه نشان ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ و ۲۰۰۴-۱۴۰۰۱ و OHSAS 18001-2007 از شرکت QEC انکلستان و استاندارد بین المللی CE را از شرکت EURO TECH آلمان دریافت کند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا