مسکن و ساختمان

روستا، مدیرعامل شرکت ایرانیان فلز عدل در گفتگو با صما:

دولت ثبات را به بازار برگرداند، انتظار دیگری نداریم

در حال‌حاضر بازار طوری شده که برخی اجناس را ۴ هزار تومان می‌خریم و ۲ هزار تومان می‌فروشیم (!) یا محصولی را که به قیمت ۴ هزار تومان وارد کرده‌ایم ۳ هزار تومان می‌فروشیم (!) در مجموع این نوسان قیمت‌ها به ضرر تولیدکننده است اما اگر در بازار ثبات حاکم باشد صرف‌نظر از گرانی یا ارزانی، این مشکلات پیش نمی‌آید.

مجید روستا، مدیرعامل شرکت ایرانیان فلز عدل در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی صنوف مسکن ایران (صما) درباره تاثیرات نوسانات قیمت دلار گفت:‌بازار در نوسان قیمت دلار ضرر می‌کند زیرا وضعیت ثابتی وجود ندارد. وی ادامه داد: در حال‌حاضر بازار طوری شده که برخی اجناس را ۴ هزار تومان می‌خریم و ۲ هزار تومان می‌فروشیم (!) یا محصولی را که به قیمت ۴ هزار تومان وارد کرده‌ایم ۳ هزار تومان می‌فروشیم (!) در مجموع ; این نوسان قیمت‌ها به ضرر تولیدکننده است اما اگر در بازار ثبات حاکم باشد صرف‌نظر از گرانی یا ارزانی، این مشکلات پیش نمی‌آید.

روستا با اشاره به استراتژی حال‌حاضر اغلب شرکت‌های تولیدی گفت: ما نیز براساس همین سیاست‌ها، قرارداد جدید نمی‌بندیم و طبق سیاستی که همه تولیدکنندگان اتخاذ کرده‌اند، سعی‌مان این است تا بتوانیم تعهدات قدیمی را پاسخ دهیم!

مدیرعامل ایرانیان فلز عدل، با تبیین نقش برنامه‌ریز دولت، گفت: دولت فقط باید ثبات را به بازار برگرداند و ما هیچ انتظار دیگری نداریم! بخش تولید معتقد است دولت به هر شکلی که می‌تواند باید سکون و آرامش را برگرداند تا ما بتوانیم فعالیت خود را از سر بگیریم.

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا