شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

اداره کل راه و شهرسازی زنجان  ۱۰ مدرسه احداث می کند

اداره کل راه و شهرسازی زنجان  ۱۰ مدرسه احداث می کند

به گزارش صما –  مسعود بیات منش  با بیان اینکه ما در شهر زنجان با کمبود ۶۰ مدرسه مواجه هستیم، اظهار کرد: چون این ۶۰ مدرسه جزو مدارس دولتی هستند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید اعتبارات لازم را تامین کند و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان این مدارس را بسازد.

وی در ادامه ، ابراز کرد: در شهرک‌هایی که جدیداً در شهر زنجان ایجاد شده‌اند به تکلیف ماده ۱۸ خود عمل نکرده اند و از ظرفیت ماده ۱۸ می‌توان برای تامین مدارس استفاده کرد.

۳۰ مدرسه نیاز داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهرک گلشهر ۳۰ مدرسه نیاز است و حداقل نیمی از این مدارس را باید دفتر تعاونی گلشهر احداث می کرد و تحویل آموزش و پرورش می‌کرد، تصریح کرد: متاسفانه تعاونی گلشهر این کار را انجام نداده و به تکلیف خود عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه دفتر تعاونی بسیجیان،  الهیه، کوی خرداد، و… نیز به تکلیف ماده ۱۸ خود عمل نکرده‌اند.، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دستگاهی که شهرک سازی کرده است در شهرک هایی که راه و شهرسازی ساخته هر تعدادی که مدرسه نیاز است آن را خواهد ساخت.

تعهد کردیم که اعتبارات لازم برای احداث تأمین شود

بیات منش با بیان اینکه در همان جلسه عنوان شد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان اعتبارات لازم برای ساخت ۲۰ مدرسه را تامین کند.، ادامه داد: ۲۰ مدرسه باید توسط تعاونی‌ها و اداره کل راه و شهرسازی ساخته شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی مدرسه مورد نیاز در شهرک‌های ساخته شده توسط این اداره کل را شروع به احداث کرده است، ادامه داد: پیمانکار چهار مدرسه انتخاب شده و ۶ مدرسه دیگر در مرحله پیش بینی های لازم برای احداث می باشد.

مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی متعهد شده است که این ۱۰ مدرسه را در طول سه سال تحویل اداره کل آموزش و پرورش دهد،  افزود: هفت مدرسه از بین ۱۰ مدرسه عنوان مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا