حمل و نقل

اعمال محدودیت ترافیکی برای تسهیل عبور و مرور

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در راه‌های شمال

به گزارش صما  –  رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه  تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

ممنوعیت ها

سرهنگ یدالله جهان تاب در ادامه افزود : به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است. همچنین  تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

استثنائات ممنوعیت

رئیس پلیس راه مازندران  درباره ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا بامداد روز‌های پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ اردیبهشت  از این محور ممنوع است.

لغو محدودیت به شرط عادی شدن ترافیک

به گفته رئیس پلیس راه مازندران تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ شب جمعه ۹ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می‌باشد.

جهان تاب در ادامه بیان کرد : اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا