دانشنامه ساخت و ساز

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

سامانه جامع تجارت گامی برای شفاف سازی بازار سیمان

سامانه جامع تجارت گامی روبه جلو برای شفاف سازی

به گزارش صما – امیر رضا رجبی در جلسه تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره صنعت و معدن نیشابور بیان کرد که : با کمک سامانه جامع تجارت بیش از ۹۵درصد بازار سیمان و مقاطع فولادی در استان شفاف شده است.  

وی در ادامه گفت : هدف از شفاف‌سازی واحدهای صنعتی در قالب این سامانه ایجاد بستری امن برای فعالیت اقتصادی سالم است و برخی از مخالفان این طرح از شفافیت هراس دارند.

به اداره مالیات ربطی ندارد

وی با بیان اینکه سامانه جامع تجارت ارتباطی با اداره مالیات ندارد افزود : اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت حمایت از تولید ملی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا حضور پررنگی داشته و ما به دنبال جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان در سطح کشور هستیم. و در این چارچوب ۳۶ سرفصل قابل سرمایه‌گذاری در استان تبیین کرده ایم.

بومی سازی در مدیریت

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی نیز  در این نشست که در واقع  تودیع محمدرضا پورکاویان رییس سابق اداره صنعت و معدن و تجارت نیشابور و معارفه حسین سراج  بود بیان داشت : دوران آغاز به کار دولت جدید دوره سختی بود که به خوبی مدیریت شد و انتخاب مدیری بومی و توانمند از خود مجموعه اداره صنعت، معدن و تجارت برای شهرستان نیشابور مطلوب است.

هدف تولید دانش بنیان است

احسان ارکانی افزود:  هدف همه ما توفیق هر چه بیشتر دولت مردمی و جبهه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی در حوزه صنعت، معدن و تجارت است و امید است با همدلی و همگرایی همه مجموعه‌ها شاهد تحقق شعار امسال باشیم. وی در ادامه  بیان کرد: با توجه به این که فرمانداری نیشابور فرمانداری ویژه و معاونت استانداری است تقاضا داریم اداره صنعت، معدن و تجارت  نیشابور هم به معاونت ارتقا پیدا کند.

تشکیل قرارگاه اقتصادی

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور هم گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی که با آن مواجه هستیم. لازمه مدیریت امور در این شرایط، تشکیل یک قرارگاه اقتصادی است. ابوطالب جوان افزود: آفت مدیریت در ادارات و دستگاه‌ها بخشی نگاه کردن به امور است. و این نگاه در بخش‌های اداری ما وجود دارد و برای رفع این‌ معضل باید به فهم‌ مشترکی برای حل مشکلات مردم رسید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا