نظام مهندسی

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برگزاری نهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی در این استان اعضای جدید هیئت مدیره این سازمان مشخص شدند.

محمدرضا عابدی اظهار داشت : در نهمین دوره انتخابات دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان  کهگیلویه و بویراحمد از چهار هزار ۴۸ نفر مهندس واجد شرایط رای دادن،  بیش از  ۲ هزارو ۲۰۷ نفر به صورت الکترونیکی  در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: این رقابت بین ۲۰نفر داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : در پایان این انتخابات در رشته عمران کامرانی جهانبازی با یک هزارو  ۵۸ رای، علی صادقی با ۸۳۱ رای، احمدرضا خورشیدی با ۸۰۰ رای و سعید وحیدفر  با ۶۵۹ رای انتخاب شدند.

عابدی عنوان کرد: همچنین در رشته نقشه برداری محمد احمدی یک هزارو  ۱۱۸ رای، در رشته برق  مهرداد موحد پور با ۸۶۲ رای در رشته مکانیک جهانگیر احسانی با ۷۸۴ رای با کسب اعتماد جامعه مهندسان در ترکیب اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی برگزیده شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در رشته معماری حمید اسکندی با ۹۰۰ رای و در رشته شهرسازی عمران کهزادی یوسف آباد با ۱۲۵۳ انتخاب شد.

 براساس آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان داوطلبانی که از فرآیند انتخابات شکایت دارند می توانند تا پنج روز پس از رای گیری شکایت خود را ارائه کنند تا از سوی هیئت اجرایی و نظارت رسیدگی شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا