نظام مهندسی

مشارکت ۴۵ درصدی مهندسان در انتخابات نظام مهندسی ساختمان

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در ۵ استان باقیمانده طی روزها و هفته‌های آتی برگزار می‌شود از مشارکت ۴۵درصدی در انتخابات این دوره خبر داد.

علی‌محمد عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان، با یادآوری این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور به شکل الکترونیکی در حال برگزاری است، از میزان مشارکت بالای این دوره خبر داد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان گفت: در تمامی استان‌های کشور به جز استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، زنجان، سمنان و کرمان انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برگزار شده است.

عبدی‌قهرودی با اشاره به اینکه انتخابات زنجان و کرمان فردا ۱۱ مهر برگزار می‌شود، از برگزاری انتخابات در استان‌های آذربایجان‌شرقی و سمنان برای هفته آینده و تهران در دو هفته آینده خبر داد.

وی در ادامه، آماری از میزان مشارکت در این دوره از انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور ارایه کرد و با تاکید بر اینکه میزان مشارکت در این دوزه از انتخابات به ۴۵ درصد رسید در حالیکه در سال ۱۳۹۷ میزان درصد مشارکت ۳۱ درصد گزارش شد، افزود: درصد مشارکت در آذربایجان‌غربی برای سال ۹۷، معادل ۲۳/۶ درصد و هم‌اکنون به ۴۶/۷ درصد، در اردبیل در سال ۹۷ معادل ۳۶ درصد و امسال حدود ۵۹ درصد، در اصفهان از ۱۱ درصد در سال ۹۷ و هم اکنون به ۲۸/۲۳ درصد، در بوشهر در سال ۹۷ معادل ۱۹ درصد و هم‌اکنون به حدود ۲۵/۴۲ درصد رسیده است.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد: میزان مشارکت در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷ معادل ۳۳/۶ درصد و هم‌اکنون به ۵۰/۱۵ درصد، در خوزستان در سال ۹۷ معادل ۱۶/۲۱ درصد و هم اکنون ۴۲/۹۱ درصد، در سیستان و بلوچستان حدود ۳۸ درصد برای سال ۹۷ و هم اکنون به ۵۹/۸ درصد، در فارس در سال ۹۷ معادل حدود ۱۲ درصد و هم اکنون ۴۶/۵۹ درصد، در قزوین در سال۹۷ معادل ۲۶/۵ درصد و هم اکنون به ۳۹/۳۷ درصد، در مرکزی برای سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و امسال به ۳۷ درصد و برای استان گیلان نیز رقم ۱۸/۴ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۲۳/۲۹ درصد رسیده است.

عبدی‌قهرودی توضیح داد: در لرستان برای سال ۹۷، معادل ۲۰/۷ درصد و هم‌اکنون به ۴۸/۸۸درصد، در هرمزگان در سال ۹۷ معادل ۸ درصد و امسال حدود ۴۱/۸۷ درصد، در همدان به ۴۷/۳۶ درصد، در یزد در سال ۹۷ معادل ۲۲/۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود ۴۹/۲۷درصد رسیده است.

به گفته وی، درصد مشارکت در ایلام برای سال ۹۷، معادل ۲۱ درصد و هم‌اکنون به بیش از ۷۰ درصد، در خراسان رضوی در سال ۹۷ معادل ۱۳ درصد و امسال حدود ۳۶ درصد، در خراسان‌شمالی بیش از ۲۸/۵ درصد در سال ۹۷ و هم اکنون به ۴۴/۵ درصد، در خراسان‌جنوبی در سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود ۳۰ درصد رسیده است.

به گفته عبدی‌قهرودی، میزان مشارکت در کردستان در سال ۹۷ معادل ۱۰/۳ درصد و هم‌اکنون حدود ۴۱ درصد، در کرمانشاه در سال ۹۷ معادل ۱۵/۵ درصد و هم اکنون ۳۱/۵ درصد، در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۲ درصد برای سال ۹۷ و هم اکنون به ۵۴/۵ درصد، در گلستان در سال ۹۷ معادل حدود ۲۵ درصد و هم اکنون ۴۷/۶۹ درصد، در مازندران در سال۹۷ معادل ۲۰ درصد و هم اکنون به ۴۰/۴۳ درصد، در مرکزی برای سال ۹۷ معادل ۱۷/۳۶ درصد و امسال به ۴۱/۸۷ درصد و برای استان البرز نیز رقم ۱۹/۷۵ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۴۰/۶۳ درصد رسیده است.

وی یادآور شد: انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور ۲ مهر در خراسان‌شمالی، ۴مهر در کرمانشاه، ۷ مهر در  ٩ استان ایلام، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، و مرکزی، ۱۰ مهر در استان‌های  قزوین، اردبیل، هرمزگان، همدان، اصفهان، آذربایجان‌غربی، چهارمحال‌و‌بختیاری، سیستان‌وبلوچستان و بوشهر، برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا