نظام مهندسی

نتایج انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و بنا بر اعلام هیات اجرایی انتخابات، نتایج آراء نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که در روز جمعه ۹مهرماه برگزار شد ، به شرح ذیل می باشد.

در رشته عمران امین مقومی با کسب ۱۰۰۷ رای، مجید کریمی با کسب۶۵۱ رای، مهدی گلستانی راد با ۵۲۰ رای و احمدرضا اجتهادی با کسب ۴۷۲ رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در رشته معماری زهراسادات حسینی با ۱۰۴۰ رای و مصطفی سعادت طلب با ۵۲۷ رای و در رشته شهرسازی سید مجید فارغیان قمی با ۹۱۸ رای توانستند بیشترین رای را از مجموع آراء ماخوذه به خود اختصاص داده و به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه یابند.

در رشته برق سید محمد شریعتمدار با کسب ۷۲۸ رای و در رشته مکانیک علی اصغر بهشتی با کسب ۷۰۵ رای حائز اکثریت آرا شدند.

در رشته نقشه برداری حسن خانی با کسب ۶۷۱ رای و در رشته ترافیک سید محمد علی سبحانی با کسب ۴۱۸ رای به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه یافتند.

همچنین روح الله دارابی با کسب ۳۵۸ رای به عنوان عضو علی البدل رشته عمران، روح الله فراهانی با کسب ۴۰۲ رای به عنوان عضو علی البدل رشته نقشه برداری، داود حافظی با کسب ۴۰۰ رای به عنوان عضو علی البدل رشته برق، حمید رحیم زاده با ۴۸۴ رای به عنوان عضو علی البدل رشته مکانیک، سید مهدی موسوی احمدآبادی با کسب ۳۳۹ رای به عنوان عضو علی البدل رشته معماری و سید تقی کاظمیان با کسب ۲۴۴ رای به عنوان عضو علی البدل رشته شهرسازی انتخاب شدند.

نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در روز جمعه ۹ مهرماه به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد که اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان قم بر عهده می گیرند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا