دانشنامه ساخت و ساز

سازندگان اتریشی شیرآلات در آمریکا

Herbert Kohler Jr
Herbert Kohler Jr

هربرت کوهلر پسر، نماینده و رییس شرکت کوهلر است که با ثروت ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ از سوی مجله فوربز در رده سیصد و شانزدهم ثروتمندان جهان قرار گرفت. شرکت کوهلر یک شرکت تولیدکننده پیشتاز محصولات مربوط به آشپزخانه و حمام و عموما شیرآلات و لوله در شهر کوهلر در ایالت ویسکانسیسن در آمریکا است. ثروت هربرت کوهلر پسر طی دو سال در حدود یک میلیارد دلار کاهش یافته است.

هربرت کوهلر پسر، نماینده و رییس شرکت کوهلر است که با ثروت ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ از سوی مجله فوربز در رده سیصد و شانزدهم ثروتمندان جهان قرار گرفت. شرکت کوهلر یک شرکت تولیدکننده پیشتاز محصولات مربوط به آشپزخانه و حمام و عموما شیرآلات و لوله در شهر کوهلر در ایالت ویسکانسیسن در آمریکا است. ثروت هربرت کوهلر پسر طی دو سال در حدود یک میلیارد دلار کاهش یافته است. هربرت کوهلر پسر در ۲۰ فوریه سال ۱۹۳۹ در شهر کوهلر در آمریکا متولد شد. او فرزند هربرت ولراث کوهلر پدر بود که شرکت کوهلر را از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۶۸ اداره می‌کرد. هربرت کوهلر پسر در مدرسه چوت در والینگفورد کانکتیکات تحصیل کرد. او در حال حاضر یکی از اعضای هیات مدیره این مدرسه است. هربرت کوهلر به دانشگاه ییل رفته و در سال ۱۹۶۵ از این دانشگاه با مدرک مدیریت صنعتی فارغ التحصیل شد. او قبل از تحصیل در دانشگاه تابستان‌ها در شرکت خانوادگی به عنوان کارگر یا تکنسین در اغلب بخش‌های تولیدی این شرکت کار می‌کرد. کوهلر در سال ۱۹۶۷ به عنوان مدیر، در سال ۱۹۶۸ به عنوان نایب رییس عملیات و در سال ۱۹۷۴ به عنوان نماینده و رییس شرکت شیرآلات کوهلر انتخاب شد.

پدر بزرگ هربرت کوهلر پسر، جان میشل کوهلر یک اتریشی مهاجر بود که با خرید کارخانه متحد آهن و فولاد شبویگان در سال ۱۸۷۳ شرکت کوهلر را راه‌اندازی کرد. محصولات اولیه این شرکت شامل ریخته‌گری آهن، قطعات فولادی برای کشاورزی، ریخته‌گری برای کارخانه‌های مبلمان و قطعات تزئینی آهنی برای صلیب‌های قبرها و نیمکت‌ها می‌شد. جان میشل در سال ۱۸۸۳ یک نوآوری به کاربرد و با استفاده از مینا به عنوان ماده اولیه و آبشخور اسب‌ها برای قالب، اولین وان حمام تولیدی شرکت را تولید کرد.

هربرت کوهلر پسر در حال حاضر سومین نسل از خانواده است که در منصب اداره این امپراتوری شیرآلات،‌ کابینت، لوله‌سازی و توالت سازی قرار دارد. شرکت کوهلر محصولات خود را تحت نام لوله‌سازی کوهلر، لوله‌سازی استرلینگ، لالیستا، کاشی و سنگ آن ساکس، کابینت‌های آینه‌ای روبن، کابینت‌های آشپزخانه کاناک در آمریکا و محصولات لوله جاکوب دلافون و نئومدیام و سانیجورا در حوزه کابینت حمام در اروپا عرضه می‌کند. البته شرکت کوهلر در تولید سیستم‌های نیرو (مثل موتورهای تا ۲۵HP، ژنراتورهای تا ۲۰۰۰ کیلو وات و سیستم‌های الکتریکی) تحت نام کوهلر نیز یکی از پیشتازان این بازار به شمار می‌رود.

فروش شرکت کوهلر در سال ۲۰۱۰ در حدود ۵/۵ میلیارد دلار برآورد شده بود.

هربرت کوهلر پسر یکی از طرفداران پر و پا قرص گلف است. شرکت او مالک و اداره کننده دو زمین گلف معروف است که در جنوب شهر کوهلر در کنار رودخانه شبویگان قرار گرفته‌اند. کوهلر املاک و مستغلات دیگری را هم اداره می‌کند که شامل چشمه‌های آب معدنی و هتل بازسازی شده اولد کورس در سنت اندروز، اسکاتلند می‌شود.

هربرت کوهلر در سال ۲۰۰۶ موفق به دریافت «جایزه اسطوره رهبری» از موسسه رهبری اجرایی از مدرسه کسب وکار دانشگاه ییل شد. کوهلر همچنین یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه لاورنس است.

هربرت کوهلر پسر ازدواج کرده و سه فرزند دارد. وی در حال حاضر ساکن کوهلر در ایالت ویسکانسین آمریکا است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا