شرکت ها

منوچهر شجاعی مدیر‌عامل شرکت یکتا تهویه اروند در گفت‌وگو با «صما»:

استفاده از برچسب‌های نمادین مصرف انرژی را کاهش نمی‌دهد

منوچهر شجاعی مدیرعامل شرکت یکتا تهویه اروند بابیان اینکه تجهیزات مرتبط با تأسیسات باید دارای سه شاخصه استاندارد، نرم مصرف انرژی و کیفیت باشد گفت: در حاضر قیمت انرژی بزرگ‌ترین تهدیدکننده سیستم‌های تأسیساتی است. قیمت‌های نامتعادل سوخت باعث شده تولیدکننده‌ها انگیزه‌ای برای تولید کالاهای کم‌مصرف نداشته باشند.

وی گفت: استفاده از کالاهای کم‌مصرف در میان‌مدت و طولانی‌مدت برای مصرف‌کننده به‌صرفه است. در همین رابطه شرکت یکتا تهویه اروند با داشتن بخش تحقیق و توسعه توانسته گام‌های مطلوبی را در بحث کاهش مصرف انرژی بردارد.

شجاعی گفت: در بخش استاندارد نیز سازمان استاندارد باید نسبت‌به‌‌ به‌روز کردن قوانین خود اهتمام ویژه داشته باشد در حال حاضر در کشورهای توسعه‌یافته مقررشده برخی از محصولات تا ۲۰۲۰ تجهیزات خود را به‌روزتر کنند اما این دوراندیشی در کشور ما وجود ندارد.

وی گفت: به هر رو محدودیت‌های استاندارد باعث ارتقای کیفیت تولیدات می‌شود. در این میان خود شرکت‌ها نیز با ایجاد لابراتوار می‌توانند در کیفی سازی گام بردارند. این لابراتوارها باید قوی باشد و دارای برچسب مصرف انرژی دقیق باشد.

شجاعی گفت: استفاده از برچسب‌های نمادین به‌هیچ‌عنوان راهگشا نیست چراکه ممیزی دقیقی روی این برچسب‌ها از هیچ ارگانی نظارتی انجام نمی‌گیرد.

مدیر‌عامل شرکت یکتا تهویه اروند گفت: در دوران سخت تولید مانند این روزها همکاری ارگان‌هایی مانند دارایی، بیمه تامین اجتماعی و بانک ها برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است. از آن جایی که ما در منطقه، از پتانسیل بالقوه ای برخورداریم، نیازمند حمایت دولت هستیم تا بتوانیم تولیدات داخل را به سطح بازارهای جهانی برسانیم.

شجاعی گفت: البته همه ما تولید کنندگان نیز باید دانش و اطلاعات فنی خود را بالا ببریم و استانداردهای بازار جهانی را رعایت کنیم. تعامل دانش محور با شرکت‌های اروپایی موجب ارتقاء روز به روز وضعیت این صنعت شود.

شایان ذکر است: شرکت تهویه اروند با بیش از ۳۰ سال قدمت در عرصه ی تهویه مطبوع ایران با افتخار خود را یکی از نوآوران این صنعت میداند. شرکت اروند در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد و هم اکنون کارخانه ی اصلی در شهرک صنعتی شمس آباد در زمینی به ابعاد ۵۰۰۰۰ متر مربع مستقر است. تغییر و بهتر شدن یکی از ویژگی هایی است که ما را منحصر به فرد نموده و این امر درقلب اروند نهفته است. ما با دانش نوین تهویه مطبوع جهت آسایش زندگی مشتریانمان در کنار احترام به محیط زیست توانسته ایم ارزشی ماندگار را خلق کنیم. ما با بیش از ۲۰ محصول متنوع در سه بخش خانگی اداری تجاری و صنعتی توانسته ایم جایگاه بالایی از برند ایرانی را به ظهور برسانیم. شرکت اروند نماینده ی انحصاری دو شرکت معظم روبور ایتالیا و ایرول فرانسه میباشد که در زمینه ی محصولات خانگی این با ارائه ی محصولات با کیفیت، توانسته گستره ی کاملی از محصولات را به مشتریان خود ارائه نماید. تهویه اروند در زمینه ی تولید GHP و CHP ایرانی نیز اقدام به تاسیس شرکت مشترک و تحقیق و توسعه بر روی این محصولات نموده است. همکاری با شرکت های مهندسی مشاور بین المللی و حضور در مگا پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی باعث گردیده محصولات این شرکت در سطح بالایی از استاندارد های کیفی باشد. تعداد بیش از ۲۰۰۰ مشتری یکی از افتخارات ماست و حفظ این مشتریان از تعهدات ماست. ما با بیش از ۳۰ نمایندگی در سرتاسر ایران امنیت و راحتی ذی نفعانمان را تضمین می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا