شرکت ها

مدیر عامل شرکت آجر نسوز کهن سرام در گفت و گو با «صما»:

با تمام مشکلات هنوز هم کارآفرینان عاشق وطن هستند /با نماهای آجری به شهرها عطر و بوی اصالت بپاشیم

مدیر عامل شرکت آجر نسوز کهن سرام با بیان اینکه کارخانه آجر نسوز نما کهن سرام در سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرد. گفت: در حال حاضر این برند یکصد نمونه آجر با رنگ بندی متنوع و با کیفیت بسیار مطلوب را به بازار مصرف عرضه می‌کند.رحمان کهن پور گفت: آجرهای نسوز به علت تنوع رنگ و زیبایى خاص خود در نماى ساختمان مورد استفاده قرار مى گیرد. رنگ های زنده و زیبا و برگرفته از موتیف های ایرانی و رنگ های اصیل باعث ایجاد آرامش و آسایش بصری مصرف کنندگان و شهرها می شود و این مورد به خوبی در محصولات کهن سرام نمود دارد.

وی گفت: رنگ بندی آجر نسوز نما کهن سرام شامل رنگ های سفید، مشکی، شاموتی، روشن، قرمز، جگری، تیره، طوسی و قهوه ای است. ما تنوع بسیار زیادی را در زمینه تولید محصولات خود داریم و همیشه خواسته ما این بوده که در زمینه زیباسازی و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی در نمای ساختمان ها بتوانیم نقش تاثیرگذاری را ایفا کنیم. به نظر می رسد که تاحدودی در این عرصه موفق بوده ایم. طی چند سال اخیر که در نمایشگاه های متعدد شرکت کرده ایم و حضور فعالی در این نمایشگاهها داشته ایم، از نظر تنوع بار، غرفه آرایی و کیفیت محصولات تولیدی، خوشبختانه حرف هایی برای گفتن داشته ایم.

وی با بیان اینکه حفظ هویت و بازگشت به اصالت تمدن ایرانی و معماری ایرانی جز شعار های لاینفک کارخانه کهن سرام است گفت: شعار کارگاه تولیدی ما «هر روز یک گام به جلو» است. در این راستا امروز ما کاملا با فردای ما متفاوت بوده و خوشبختانه توانسته ایم گام های مثبتی در این مسیر برداریم. برای ما جای امیدواری است که توانسته ایم در روش های فعالیت خود اقدامات موثر و حرکت خوبی انجام دهیم. کهن پور گفت: ما تولیدکنندگان کمک و حمایت خاصی از دولت و حاکمیت نمی خواهیم، تنها انتظار ما این است که با قوانین وآیین نامه های دست وپاگیرجلوی فعالیت ما را نگیرند. در حال حاضر امر تولید بسیار سخت و طلاقت فرسا بوده؛ و اگر کار آفرینی هنوز هم در این بازار پر تنش و پر زیان حضور دارد عاشق کشور است و برای سربلندی وطن و کاهش آمار بیکاری تلاش می کند.

وی در نهایت گفت: در حال حاضر مسائل اداری بسیار سخت و دست و پاگیر است و با توجه به اینکه امروزه کشور با مشکل بیکاری مواجه است، بدون شک هرگونه سنگ اندازی در مسیر فعالیت تولیدکنندگان، درنهایت منجر به توقف واحدهای تولیدی و کاهش اشتغال در کشور می شود که تبعات آن دامن گیر همین کشور خواهد شد؛ بنابراین حداقل درخواست ما از مسئولان نهادهای ذیربط این است که امور را برای ما روان سازی کنند و به ما اجازه فعالیت دهند.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا