شرکت ها

مؤسس سایت فکر ساخت در گفت‌وگو با «صما»:

سایت فکر ساخت همراه تولید کنندگان و سازندگان

حمید اسد بیگی موسس سایت فکر ساخت در گفت و گو با «صما» گفت: این شرکت به دنبال آموزش بازیابی اینترنتی برای تولید کنندگان، سازندگان و پیمکاران است.

وی بابیان اینکه سایت فکر ساخت با هدف آموزش بازاریابی در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می کند. گفت: یکی از مهمترین دغدغه های شرکت های فعال در صنعت ساختمان افزایش فروش و کسب سود بیشتر است. ما در فکر ساخت به کسب و کارهای فعال در صنعت ساختمان کمک می کنیم تا از طریق آموزش روش های نوین بازاریابی بتوانید کسب و کار خود را رونق دهند. وی گفت: در حال حاضر پتانسیل زیادی برای حضور استارت آپ ها در کشور وجود دارد؛ و بخشی از فعالیت شرکت ما ایجاد این استارت آپ ها و اتصال تولید کنندگان و سازندگان با کمترین پرسه زمانی با بیشترین کارآیی است. اسد بیگی با تاکید بر اینکه «آموزش بازاریابی صنعت ساختمان» هدف اصلی سایت فکر ساخت است گفت: بنده علاوه بر سایت فکر ساخت کتابی تحت عنوان بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان تهیه و به بازار عرضه کرده ام در این کتاب تمام آنچه باید درباره بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان بدانید با زبان ساده و بصورت کاربردی ارائه شده است. در فصل اول کتاب به نکات مهمی درباره بازاریابی در صنعت ساختمان اشاره شده است. در فصل دوم اختصاص به ضرورت بازاریابی اینترنتی دارد. در فصل سوم به استراتژی بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان طراحی یک سیستم کارآمد برای افزایش فروش پرداخته شده است. در فصل چهارم، نکات مهم برای طراحی یک سایت ساختمانی ایده آل مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در این فصل نتایج بررسی سایت های ساختمانی در ایران و مشکلات آنها ارائه شده است. در فصل پنجم به ابزارهای مختلف بازاریابی اینترنتی و کاربرد آنها در صنعت ساختمان پرداخته شده است. در فصل ششم نکات مهمی درباره پیگیری سرنخ ها و تبدیل آنها به فروش بیان شده است. وی در نهایت گفت: فرقی نمی کند کارتان در صنعت ساختمان چیست تولید کننده مصالح و تجهیزات ساختمانی، سازنده، پیمانکار، معمار، طراح و … بازاریابی اینترنتی باید بخش مهمی از کسب و کارتان باشد و سایت فکر ساخت می تواند همراه شما در بخش بازار یابی باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا