شهر

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان مطرح کرد:

چشم‌انداز روشن فناوری ارتباطات شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از دو سامانه الکترونیکی شهرداری اصفهان در هفته گذشته گفت: اگرچه در این دو سامانه متداول ترین نوع خدمات الکترونیکی ارائه شده است، اما می تواند چراغ راهی برای اثرگذاری بهتر و ارائه خدمات بیشتر در آینده باشد.

چشم‌انداز روشن فناوری ارتباطات شهرداری اصفهانبه گزارش «صما» به نقل از روابط عمومی سازمان، وی در خصوص سامانه رزرواسیون منازل
استیجاری یا
Ereserving.com
توضیح داد: یکی از برنامه‌های شهرداری
و این سازمان توجه به مبحث گردشگری است که باید تا افق سال ۲۰۲۰ محقق شود و در این
زمینه این سازمان در راستای شعار « به اصفهان
رو» سعی کرده دغدغه اسکان و اقامت را به عنوان یکی از نیاز های زیرساختی گردشگران تا
حد زیادی کاهش دهد
.

سیدحمیدرضا ابطحی با اشاره به مزایای
این سامانه بیان کرد: ایجاد یک سامانه متمرکز و امن به گردشگران کمک می کند تا با کمترین هزینه، محلی
مناسب و مطمئن را برای اقامت در اختیار داشته
باشند و باعث خواهد شد که مالکین نیز با خاطری آسوده تر منازل خود را در اختیار گردشگران
قرارداده و در توسعه صنعت گردشگری سهیم باشند
.

وی با اشاره به امکان ساماندهی بیشتر حمل ونقل، ایمنی و خدمات شهری
گردشگران، ادامه داد: استفاده از این سامانه
همچنین موجب می شود وضعیت اسکان گردشگران
چه در ایام پیک سفر و چه در سایر روزهای سال
تا حد زیادی سازماندهی شده و هر یک از مراجع ذیربط اعم از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری
و صنایع دستی، نیروی انتظامی، اداره اماکن و دستگاه قضا -در جهت خدمات رسانی بهتر- بر وضعیت اسکان گردشگران نظارت موثرتری داشته باشند
.

ابطحی در خصوص سامانه میز خدمت کارکنان
نیز بیان کرد: این سامانه به عنوان درگاه الکترونیکی
همکاران شهرداری اصفهان امکان یکپارچه سازی فرایندها و ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان
را فراهم، از دوگانگی یا فقدان اطلاعات جلوگیری
و مسیر برنامه ریزی و مدیریت سرمایه انسانی در شهرداری را هموارتر می کند
.

وی ادامه داد: میز خدمت الکترونیکی،
فضایی مجازی است که به منظور ارایه متمرکز
انواع سامانه های الکترونیکی، خدمات الکترونیکی رفاهی و اداری، اطلاعیه ها و مستندات مهم و… طراحی شده تا همکاران شهرداری فارغ از مدیریت یا سازمان محل خدمت، بدون مراجعه حضوری به
بخش های مختلف اداری شهرداری از امکانات رفاهی، آموزشی و… بهره مند گردد
.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات
و ارتباطات شهرداری اصفهان در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی تمامی حوزه های مختلف شهرداری به ویژه حوزه معاونت
خدمات شهری و ستاد تسهیلات سفر اصفهان، همچنین حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه
انسانی که جهت راه اندازی این دو سامانه تلاش کردند، خاطرنشان کرد: راه پیش رو، سخت
و دشوار است است اما رهنمودهای همکاران و لطف و عنایت حق تعالی طی مسیر را آسان تر
کرده و با مشارکت و همکاری تمامی معاونت ها، سازمان ها، مناطق و مدیریت های شهرداری
اصفهان، در آینده افق های روشن تری پیش روی حوزه فاوا شهرداری اصفهان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا