مسکن و ساختمان

آخوندي در فرانسه:

مذاکراتی که صبح صدای آن در می آید

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاریس با اشاره به لزوم تامین ۴۰۰ هواپیمای جدید در ده سال آینده در پاسخ به سوالی از لوموند در خصوص نتیجه گفتگوهای ایران و شرکت‌های تولید‌کننده هواپیما اظهار داشت: در فارسی ضرب المثلی داریم که می گوید صبح صدای آن در می آید.

گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی امروز با سخنرانی در آکادمی دیپلماتیک بین المللی فرانسه با موضوع “اقتصاد ایران در چشم‌انداز لغو تحریم‌های بین‌المللی” ضمن تشریح دیدگاه ها و ظرفیت های همکاری اقتصادی کشورمان، توضیحاتی را در خصوص برنامه ها و پروژه های وزارت راه و شهر سازی ارائه داد و سپس به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان پس از سخنرانی در جمع گروهی از دیپلمات ها، اندیشمندان، محققین و خبرنگاران در خصوص سیاست های اقتصادی دولت در پاسخ به سوالاتی درباره رویکرد غرب نسبت به جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: غرب بایستی نگاهش را به ایران تغییر دهد. برخی جریانات و لابی های سیاسی در سطح بین الملل همواره تلاش نموده اند که ایران را منبع تهدید و عدم امنیت در منطقه نشان دهند، در حالی که ایران منشا ثبات و امنیت در منطقه است و واقعیت ها و نتیجه اعمال و سیاست های ثبات بخش جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با تروریسم و افراطی گری خلاف آن را به اثبات رسانده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا