مسکن و ساختمان

احمدی خبرداد:

تخصیص ۵ درصد اعتبارات پروژه های عمرانی در ۵ ماهه اول سال

عضو کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه تنها ۵ درصد اعتبارات پروژه های عمرانی تخصیص یافته است، ‌گفت: بیم آن می رود بسیاری از پروژه های فعال تعطیل شود و این با روح اقتصاد مقاومتی مغایر است.

;علی محمد احمدی در گفت و گو با خانه ملت، با انتقاد از اینکه منابع خوبی به پروژه های حوزه انتخابیه اش اختصاص نیافته است، گفت: درپنج ماهه اول سال جاری تنها ۵ درصد اعتبار به پروژه های استانی تخصیص داده شده است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رییس جمهور قول دادند بسیاری از پروژه ها اجرایی شود و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور نیز دستورتخصیص آن را دادند اما خزانه تاکنون در این راستا اقدام نکرده است.

وی گفت: بیم آن می رود بسیاری از پروژه های فعال تعطیل شود و این با روح اقتصاد مقاومتی مغایر است.

;

این عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه با سیاستهای انقباضی نمی توان از رکود خارج شد، گفت: پروژه های حوزه انتخابیه بنده ۱۰۰ پروژه است که اگر استانی ها هم اضافه شود به بیش از ۱۰۰۰پروژه می رسد.

;

احمدی از دولت خواست تا هرچه سریعتر منابع لازم به پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه اش اختصاص یابد.

;

وی با بیان اینکه استان ما صعب العبور است از این رو اجرای پروژه های راهسازی مهم است، گفت: پروژه های آبخیزداری هم منتظر تخصیص اعتبار است.

;

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت تزریق منابع به پروژه بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تاکید کرد و گفت: مطالبه اصلی این است که اگر تخصیص داده نشود کارگاهها تعطیل می شود و فرصت برای احیای دوباره کارگاهها از دست می رود.

;

;

;

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا