مسکن و ساختمان

نرخ‌های جدید مسکن مهر اعلام می‌شود

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی به زودی نرخ‌های جدید مسکن مهر بررسی و اعلام می شود، گفت: در ماه‌های گذشته قیمت مصالح ساختمانی و دستمزد کارگران افزایش زیادی یافته؛ بنابراین افزایش قیمت ساخت و ساز ضروری است.

;

ایرج رهبر با بیان اینکه افزایش قیمت ساخت ;و ساز مسکن مهر در حال بررسی است، گفت: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی، قرار شده که انبوه سازان افزایش قیمت را بررسی کنند و در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا قیمت نهایی تعیین شود.

به گزارش مهر، رئیس کانون سراسری انبوه سازان به افزایش قیمت مصالح ساختمانی و دستمزد اشاره کرد و افزود: در ماههای گذشته قیمت مصالح ساختمانی و دستمزد کارگران افزایش زیادی یافته است و برای اینکه ساخت و ساز مسکن مهر با مشکل مواجه نشود باید قیمت ساخت افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه قیمتهای جدید به زودی اعلام می‌شود، ;تصریح کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران مصالح ساختمانی بین ۳ تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است که میانگین افزایش قیمت ۵۵ درصد بوده است بنابراین انبوه سازان برای ادامه کار ناچار به افزایش قیمت هستند.

رهبر با بیان اینکه هنوز قیمتهای پیشنهادی انبوه سازان محاسبه نشده است، بیان کرد: باید افزایش قیمت در هر بخش تعیین شود تا پس از آن قیمت نهایی مسکن مهر را اعلام کنیم اما هنوز در این خصوص نرخی محاسبه نشده است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان افزود: افزایش قیمت بستگی به مراحل ساخت هر پروژه دارد به طوری که هر واحدی در هر مرحله ای که باشد با یک قیمت خاص افزایش پیدا می کند، زیرا بیشترین افزایش قیمت در بخش فولاد بوده است که شامل واحدهایی میشود که در این مرحله هستند.

به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی، ;انبوه سازان اعلام کردند که با قیمت های کنونی نمی توان ساخت و ساز مسکن مهر را ادامه داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا