استودیو صما

در حاشیه هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان:

مهدی یوسفی تولیدکننده متریال ساختمانی شرکت وینتک – شرکت سوپرپایپ و چهره صنعت ساختمان

ارتقا کیفیت و دانش روز دنیا در کنار مسئولیت اجتماعی، ارکان ورود به بازارهای جهانی

  • دو اصل اساسی که تولیدکنندگان باید در پروسه عرضه کالا به بازار در نظر داشته باشند؛ کیفیت تولید و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.
  • موضوع مسئولیت اجتماعی باید هم‌راستا با حفظ کیفیت در محصول وجود داشته باشد.
  • ارتقا دانش در تولیدات داخلی بسیار مهم و در ادامه مسیر تولید کنندگان نقش اساسی دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا