مسکن و ساختمان

سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور:

پروژه های در حال ساخت به ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مسکن رسید

سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم استان البرز در مصلای نماز جمعه شهر کرج، از رفع مشکلات مسکن خبر داد و عنوان کرد که رفع این مشکل در دستور کار دولت قرار گرفته است و امروز شاهد ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ساخت و ساز مسکن هستیم که در سراسر کشور در حال انجام است.
او همچنین از ۵۲ هزار هکتار زمین که به منظور مسکن سازی آماده شده است، خبر داد و آن را اقدام بزرگی در جهت تحقق وعده مسکن سازی دولت دانست.
رئیسی در ادامه ادعا کرد که در ابتدای دولت سیزدهم ۲۴۰ هزار تعهد دولت در مسکن‌ مهر از دولت‌های قبل بجا مانده بود و دولت سیزدهم تلاش کرد ۱۰۷ هزار مسکنی که فقط در حوزه مسکن مهر تعهد شده بود را به مردم واگذار کرد و تا آخر سال جاری مابقی به مردم واگذار خواهد شد.
رییس جمهور همچنین اظهار داشت که مردم ایران تصمیم گرفته‌اند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و اگر می‌خواستیم با این قبیل تهدیدها متوقف شویم قطعا شاهد رشد اقتصادی در کشور نبودیم/ دشمن می خواست تولید در کشور ما را متوقف کند اما امروزه ما شاهد افزایش کار و تولید در کشور هستیم که افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کشاورزی در بخش کالاهای اساسی نیز از نتایج اساسی آن است.
او همچنین اقتصاد مقاومتی را برای کشور یک ضرورت دانست و اظهار داشت که امروز در حوزه تولید و عرصه‌های مختلف تلاش با قوت ادامه دارد و اقتصادی که با تکانه‌ها تکان نخورد؛ مردم هم در آن مصممند و دولت هم خودش را خدمتگزار مردم می‌داند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا