شرکت ها

ترسیم حرفه‌ای در اتوکد سه بعدی/ داشتن آبجکت سه بعدی مهم است؟

آیا می دانید بیش از ۹۰ درصد مهندسان از اتوکد استفاده می کنند؟ اتوکد پرکاربردترین نرم افزار ترسیمی در حیطه مهندسی است. بطوریکه مهندسین در رشته های معماری، عمران، شهرسازی و رشته های صنعتی از این نرم افزار به عنوان اولین نرم افزار مورد استفاده خود یاد می کنند. اهمیت اتوکد در دنیای ترسیمات دو بعدی بر هیچکس پوشیده نیست. ولی کمپانی اتودسک به دو بعدی بسنده نکرد و از سال ۲۰۰۷ به بعد سعی در بهبود قدرت سه بعدی اتوکد نیز کرد. بطوریکه این نرم افزار از سال ۲۰۱۰ به بعد قدرت چشمگیر خود در ترسیم ۳D و رندر را به نمایش گذاشت. بله نسخه ۲۰۱۰ اتوکد تحول در دنیای سه بعدی اتوکد بود. به همین ترتیب کمپانی اتودسک در نسخه های بعدی از قبیل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ نرم افزار را از نظر سه بعدی گسترش داد بطوریکه ترسیم هر شکلی در این نرم افزار ممکن بود. اکنون که نسخه ۲۰۲۲ اتوکد منتشر شده است ترسیم المان های معماری و قطعات صنعتی یک کار لذت بخش در اتوکد است. و اما خروجی اتوکد نیز کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد. سوالی که زیاد پرسیده میشه: آیا در اتوکد سه بعدی نیاز به آبجکت سه بعدی اتوکد وجود داره؟ بریم جلوتر به این هم پاسخ میدیم؛

در اتوکد، علاوه بر این که ترسیمات سه بعدی خودتون رو انجام می‌دهید، میتونید متریال بدهید و در آخر رندر بگیرید.

آبجکت سه بعدی اتوکد

 

اکنون ما توصیه می کنیم ترسیمات سه بعدی خود را در اتوکد انجام دهید!

با تمام توصیفاتی که تا الان شد، می توان متوجه این قضیه شد که نرم افزار اتوکد یک نرم افزار قدرتمند برای ترسیمات سه بعدی ما است و ما میتوانیم تا حد بسیار زیادی به این نرم افزار تکیه کنیم. پس به شما توصیه می کنیم که تعلل نکنید و این نرم افزار قدرتمند که مادر همه نرم افزارهای تخصصی هست ازش نهایت استفاده رو ببرید!

اتوکد مادر همه نرم افزار های ترسیمی است.

آیا لازمه کار با اتوکد سه بعدی، آبجکت های سه بعدی اتوکد است؟

برای این سوال نمیتوان به صورت صریح و شفاف پاسخ مثبت داد. ولی اگر بخواهیم در وهله اول شما را راهنمایی کنیم بایستی بگوییم: بله، شما نیاز به یک پکیج آبجکت سه بعدی اتوکد دارید. البته نگران نباشید، ما فکر همه جا رو کردیم، قبلا این مورد رو برای شما تدارک دیدیم که میتونید با مراجعه به لینک زیر تهیه کنید:

آبجکت سه بعدی اتوکد   اتوکد سه بعدی اما برای شما دوستانی که اکنون می خواهید کار با اتوکد رو آغاز کنید، دوره و پکیج جامع آموزش اتوکد را به شما پیشنهاد می کنیم، این دوره یکی از جامع ترین پکیج هایی است که تا کنون در این زمینه تهیه شده است. این دوره آموزشی توسط وبسایت معماری ( معمار گلد ) ایران تهیه شده است. ما تا حرفه ای شدن شما در اتوکد در کنار شما هستیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا