مسکن و ساختمان

«صما»، به عنوان ستاد خبری رسمی نمایشگاه بین‌المللی ساختمان تهران برگزیده شد

مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان کشور «صما»، از سوی اتاق تعاون، به عنوان ستاد خبری رسمی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار «صما»، طی تفاهم‌نامه‌ای که بین اتاق تعاون به عنوان ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان کشور «صما»، در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ منعقد شد، این هولدینگ رسانه‌ای به عنوان ستاد خبری رسمی این رویداد برگزیده و معرفی گردید.

نمایشگاه-ساختمان

شایان ذکر است که گروه خبری این ستاد، در طبقه دوم سالن میلاد مستقر بوده و با تهیه اخبار رویداد، دعوت از فعالان صنعت ساختمان، مدیران بخش دولتی و خصوصی، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اصناف فعال در این حوزه و برگزاری پنل‌های تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان برجسته، جریان سازی رسانه‌ای این نمایشگاه را بر عهده دارد.

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و در این دوره برنامه‌هایی ویژه از جمله، دعوت از مقامات برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه، برگزاری فستیوال ملی معماران و کارفرمایان، بازدید هیئت‌های تجاری، نشست‌های B2B و مذاکره با تجار خارجی، کارگاه های آموزشی و پنل‌های تخصصی را در دستور کار دارد.

نمایشگاه-ساختمان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا