شهر

تردد، عملیات عمرانی و خدمات پمپ‌بنزین فردا در پایتخت تعطیل است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تعطیلی پمپ‌ بنزین‌ها و عملیات‌های ساخت‌ و ساز در حین اجرای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری و محدودیت‌های تردد برای شهروندان در اطراف مجلس خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی از تعطیلی تمامی فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در سطح شهر تهران به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌ جمهوری خبر داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در روز چهارشنبه و پنج شنبه در سطح شهر تهران و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری هیچ‌گونه عملیات عمرانی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر تهران نخواهیم داشت و هرگونه اقدام در این خصوص ممنوع می‌باشد.

حمیدی افزود: انجام فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در کل سطح شهر تهران به‌ویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد.

وی در ادامه بیان کرد: روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، تمامی پمپ بنزین‌های محدوده اعلامی و اطراف مجلس شورای اسلامی تعطیل و خدماتی ارائه نخواهند کرد.

حمیدی اضافه کرد: بر همین اساس پمپ بنزین‌های اطراف مجلس شورای اسلامی ، طول خیابان مصطفی خمینی نیز در حین مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس‌دهی نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت‌ها (ساعت ۱۳ روز پنج شنبه) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری– مصطفی خمینی– ابن سینا– مجاهدین اسلام تردد نکنند و گفت: روز پنج‌شنبه تردد انواع کامیون و کامیونت و وانت بارهای مسقف در سطح شهر تهران ممنوع می باشد .

وی افزود : بر همین اساس تردد کامیونت‌ها ، وانت بارها ، وانت‌بارهای مسقف و کامیون‌ها در طول روز پنج‌شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و ترددی صورت نخواهد پذیرفت و تردد همه کامیون‌ها از شب قبل برگزاری این مراسم (چهارشنبه شب) در همه سطح شهر تهران به‌جز کمربندی ممنوع خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا