شهر

نائب رئیس شورای شهر تهران:

شورای ششم حفاظت از باغات و مبارزه با شهرفروشی را ادامه دهد

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر ششم میراث شورای پنجم در زمینه‌هایی مانند شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی و مواردی از این قبیل را مد نظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند.

به گزارش صما به نقل از ایسنا، سید ابراهیم امینی در ابتدای نطق پیش از دستور خود با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر تهران، ضمن آرزوی موفقیت برای راه‌یافتگان جدید به شورا گفت: از همکاران عزیز شاغل در شهرداری تهران که برای زندگی با آرامش و به دور از مشکلات شهروندان تهرانی تلاش می‌کنند، می‌خواهم در دوران باقی‌مانده تا آغاز به‌کار شورای ششم همچنان با قدرت و توان بالا کارهای خود را ادامه دهند و تلاششان را جهت پیشبرد امور شهری ادامه دهند.

وی ادامه داد: همه ما باید بدانیم به‌ویژه در مسئولیت‌هایی که با رای شهروندان است، اگر چند صباحی مسئولیتی داریم، در مدت مشخص شده قانونی، مستاجر هستیم و پس از دوران تصدی باید منصب خود را به مالکان اصلی که مردم هستند واگذار کنیم.

امینی با اشاره به اینکه مردم تشخیص می‌دهند در هر دوره چه کسانی حضور پیدا کنند، افزود: جا دارد آرای داده شده، آمار کسانی که شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آراء توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که شاهد شکاف بین شهروندان و متصدیان امور و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد:‌ همچنان که با آرای اعلامی، در برخی از کلانشهرها نظیر کرج، اراک و همدان آرای باطله در انتخابات شورای شهر مقام اول را داشته‌اند که باید به‌عنوان زنگ‌خطری به آن نگریسته شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا