عکس

نشست هم اندیشی با سازندگان منطقه یک

۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ جلسه هم‌اندیشی «دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک» و «دومین نمایشگاه و همایش نما»، با حضور بهمن اصغری؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک و جمعی از سازندگان در شهرداری منطقه یک برگزار شد.

هم اندیشیهم اندیشیهم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی هم اندیشی

 

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک  با موضوع “ساختمان ایمن”

رویدادی است که در تاریخ ۳۰ دی و ۱ بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن و با همکاری شهرداری منطقه ۱، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار خواهد شد.

هدف از این رویداد ترویج و فرهنگ سازی مقوله ایمنی و ساختمان ایمن است که یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری بوده و بارها توسط شهردار تهران مورد تاکید واقع شده است.

این رویداد شامل نمایشگاه تخصصی « فناوری‌ها، تولیدات و تجهیزات نوین ایمنی ساختمان»،  پنل‌های تخصصی با موضوع «اصول ایمنی در معماری»، جلسات پرسش و پاسخ با موضوع « تحلیل و بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی» و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد که با حضور کلیه سازندگان، کارفرمایان و معماران منطقه یک و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

دومین نمایشگاه و همایش نما «طراحی، اجرا، مصالح و صنایع وابسته»

رویدادی است که در تاریخ ۱۶ الی ۱۸دی ماه امسال در محل نمایشگاه های شهرداری تهران (بوستان گفتگو) و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار خواهد شد.

هدف از این رویداد معرفی نماهای برتر، روشنگری وتوجیه مردم برای ایجاد مطالبه گری از سازندگان برای استفاده از نماهای الگو، معرفی مصالح ساختمانی نما متناسب با الگوی بومی شهرها است

این رویداد شامل نمایشگاه تخصصی نما و مصالح، سخنرانی‏های کلیدی و تخصصی، پنل‏های تخصصی، کارگاه‏های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ با مدیران شهری و نمایشگاه نماهای برتر تهران با حضور کلیه سازندگان، کارفرمایان و معماران و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.event.samair.ir مراجعه یا با شماره تماس ۲۲۸۵۳۵۳۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا