عکس

گزارش تصویری هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان کشور

نگاهی بر جشن پایان سال صنعت ساختمان با اماواگرهای این صنعت

 

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان کشور به همت «مجتمع رسانه‌ای صما» و باهدف تقدیر از کارآفرینان این صنعت که علاوه بر توسعه در حوزه خود، «مسئولیت اجتماعی» را اصلی اساسی در برندینگ خود می‌دانند روز پنجشنبه ۲۶ بهمن در سالن رویال هال هتل اسپیناس با استقبال گسترده جامعه صنعت ساختمان، برگزار شد.

گفتنی است این مراسم میزبان فعالان بزرگ‌ترین بازوی اقتصادی کشور یعنی صنعت ساختمان بود که در آن موضوع بررسی چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ با تمرکز بر مسائلی ازجمله مالیات و تورم و هم‌افزایی با مردم و کارفرمایان بررسی شد.

همچنین برنامه رونمایی از «تندیس ۱۰۰ تأثیرگذار صنعت ساختمان» که از سال‌های آینده با برنامه‌های پیش رو مشخص خواهند شد، انجام پذیرفت.

در همین راستا به سه فعال صنعت ساختمان «پژمان جوزی سازنده منتخب تهران»، «رضا چینی مدیرعامل شرکت آجرنماچین» و «محمد غفاری معمار و کیوریتوری نمایشگاه‌های ملی اسکیل یک قاشق تا یک شهر، اجلاس‌های سازندگان و طراحان» که علاوه بر تأثیرگذاری در این صنعت همراه مجتمع رسانه‌ای ساختمان – صما بودند، تندیس اهدا شد.

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان به همراه شانزده نشست قبلی، در راستای تخصصی بودن نظام ساختمان، جشن پایان سال خود را نیز با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان این صنعت، برگزار کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا