مسکن و ساختمان

همه چیز درباره جاروبرقی مرکزی

جاروبرقی مرکزی گرد و خاک خانه را به صورتی جمع آوری می کند که تاکنون هیچ جارویی این وظیفه را انجام نداده است. جاروی مرکزی  بسیار کم صدا بوده تا آنجایی که هنگامی که جارو روشن است می توان به صدای موسیقی گوش داد و هم چنین اعضای دیگر خانواده آزرده نخواهند شد.

نجام نظافت منزل به وسیله جاروبرقی امری اجتناب ناپذیر بوده و بیشتر افراد برای انجام این کار مجبور هستند یک جارویی سنگین را با خود حمل کنند و این جارو در موتور خود صدای زیاد و بوی نامطبوعی دارد. هنگام استفاده از جاروبرقی های معمولی مقدار زیادی گرد و خاک در پشت آن باقی می ماند. اما تغییرات در راه است.

موتور جاروبرقی های خانگی داغ می شود و سبب می گردد تا کیسه خاکروبه نیز داغ شود و بوی بدی پیدا کند. بر اثر این اتفاق، ذرات گرد و خاک باقی می ماند طوری که از فیلتر خارج شده و به وسیله هوای در حال گردش به محیط باز می گردند. هم زمان اگر پاکت جاروبرقی پر شده باشد، قدرت مکش جارو کاهش می یابد و و بر عملکرد آن تاثیر خواهد گذاشت.جارو برقی مرکزی

 

نظافت آسان با جارو برقی مرکزی

استفاده از جاروبرقی های معمولی توام با ایجاد گرد و خاک، صدا، بو، گرمای ناشی از موتور خواهد بود که با داشتن وزن زیاد باید از لا به لای وسایل که موجب آزار اطرافیان خواهد شد. با طراحی و ساخت جاروبرقی مرکزی  همه این مشکلات رفع می گردد؛ بی صدا، بدون بو، سبک، حمل آسان از ویژگی های منحصر به فرد این جاروبرقی است که آن را از یک وسیله روزمره به یک ابزار خوشایند برای کاربر تبدیل کرده است. دستگاه جاروبرقی مرکزی در پشت بام، زیرزمین و دیگر بخش های خارجی ساختمان قابل نصب بوده و برای هیچ کس مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. با نصب جاروبرقی مرکزی در یک مکان ثابت، نظافت تنها به وسیله حمل خرطومی انجام می پذیرد.جارو برقی مرکزی

به منظور نظافت همه بخش های خانه می توان تعداد بیشتری درگاه ورودی برای اتصال خرطومی، بر روی دیوارها تعبیه نمود تا فقط توسط جا به جایی خرطومی از یک ورودی به ورودی دیگر، کلیه نقاط پوشش داده شود. درگاه های ورودی به وسیله لوله هایی به جاروی مرکزی متصل می شوند. گرد و خاک از طریق این لوله ها وارد مخزن جاروی مرکزی می شود. در نتیجه کاربر هیچ گونه تماسی با این مخزن نداشته و فقط لازم است یک تا دو بار در سال تخلیه شود. سیستم به کارگیری جاروبرقی مرکزی یک روش آسان، بهداشتی و انعطاف پذیر است که با محیط خانه ها و آپارتمان ها با ابعاد مختلف سازگاری دارد.

 

محیطی عاری از گرد و خاک و بوی ناخوشایند

به دلیل این که موتور جارومرکزی خارج از منزل قرار دارد، اثرات ناشی از آن مانند گرما و صدا وجود ندارد گرد و خاک دوباره به محیط باز نمی گردد. ذرات از راه لوله کشی از منزل خارج شده و پس از فیلتر شدن وارد هوای آزاد می شود.

یک دیگر از کاربردهای جاروبرقی مرکزی قابلیت جمع آوری موی حیوانات خانگی است به صورتی که هیچ اثری از آن ها باقی نمی گذارد و در نتیجه امکان بروز حساسیت کم می شود.

درحالی که جاروبرقی های معمولی صدای بسیار زیادی تولید می کنند، جارو برقی مرکزی کاملا بی صدا عمل می نماید و بنابراین ارتباط کاربر با محیط حفظ خواهد شد.

 

 قدرت مکش فوق العاده

جارو مرکزی قدرت مکش زیاد و ثابتی دارد. هوا با سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بدون وقفه در لوله ها جریان دارد و این امر در نتیجه شکل مخروطی خرطومی است (عرض بیشتر ورودی نسبت به نازل) و هیچ چیز مانع عبور جریان هوا نمی شود.

 

طراحی ارگونومیک

بیشتر مردم در هر ماه چند ساعتی از وقت خود را صرف نظافت با جاروبرقی می کنند، از این رو نحوه حرکت، انعطاف پذیزی و طریقه به دست گرفتن آن اهمیت پیدا می کند. دسته هایی که برای جاروی مرکزی طراحی و ساخته شده اندروکشی از جنس پلاستیک نرم داشته که آن را سبک و انعطاف پذیر ساخته است. هم چنین ساختار آن از نوع تلسکوپی است و طول آن به راحتی قابل تنظیم است.

 

مزایای جاروبرقی مرکزی

  •  دارای عملکرد فوق العاده ای است که هوای درون خانه را بهبود می بخشد
  • کاملا بی صدا بوده و بنابراین می توان به محیط اطراف توجه داشت
  • دست سبکی دارد که دستگیری و حمل آسانی دارد.
  • جاروبرقی مرکزی قدرت مکش بسیار بالایی برای جمع آوری انواع ذرات دارد.
  • این جارو قابلیت مبارزه با آسم، اگزما و انواع آلرژی را دارد.
  • سبب صرفه جویی در زمان می شود.
  • با داشتن خرطومی ۹ متری مشکلی برای نظافت گوشه و کنارها وجود ندارد.
  • به وسیله جاروی مرکزی می توان پله ها را نیز به راحتی تمیز نمود.

جارو برقی مرکزی

محل نصب

جاروبرقی مرکزی به راحتی و در همه جای ساختمان قابل نصب است و تنها دو بار در سال و برای خالی کردن آن نیاز است به آن مراجعه کرد. بهترین حالت برای جاروبرقی نصب در محوطه بیرونی خانه است، زیرا فیلترها می توانند با هوای آزاد ارتباط داشته باشند. لوله کشی ها به سرعت انجام می شده و با چسب به طور کامل عایق کاری می شود، این لوله ها کاملا مخفی و خارج از دید هستند. لوله گذاری می تواند در پشت بام، بالای قفسه، مجراها، ستون ها، آشپزخانه و زیرزمین انجام شود.

 

انطباق پذیری جاروی مرکزی

جاروبرقی های مرکزی برای استفاده در خانه هایی با مدل های مختف و با متراژهای ۱۰۰،۱۵۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ متری مناسب هستند. جهت سهولت کار مشتریان، کیت های نصب را عرضه نموده که شامل وسایل ضروری یعنی خود دستگاه، خرطومی، دسته، کلیه لوازم جانبی، لوله ها و بست ها می باشد.

 

 دسته کنترل استاندارد

به محض اتصال به ورودی، جاروی مرکزی به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شود و هیچ گونه وضعیت کنترلی دیگری وجود ندارد.

جارو برقی مرکزی

 دسته کنترل بی سیم

دسته کنترلی با صفحه LED، با روشن و خاموش شدن سریع، اطلاعاتی ارائه می کند که خطایی به وجود آمده و یا نیاز به خاموش شدن دارد. مواردی مانند خالی شدن ظرف خاکروبه، تمیز شدن فیلتر، مسدود شدن جریان هوا، فعالیت بیش از حد، نیاز به سرویس و غیره.

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا