شرکت ها

افتخار دیگری برای سوپرپایپ

دریافت نخستین گواهی‌نامه فنی ملی سیستم لوله‌کشی در ایران

سوپرپایپ اینترناشنال موفق شد گواهی‌نامه سیستم لوله و اتصالات تلفیقی که برای اولین‌بار در ایران از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی صادر شده است را دریافت کند.

این گواهی‌نامه در برگیرنده تطابق و هم‌خوانی لوله و اتصالات تلفیقی شبکه‌های آب سرد و گرم بهداشتی و انشعابات داخل ساختمان برای استفاده در سیستم‌های سرمایش و گرمایش است.

هرچند مشتریان سوپرپایپ می‌دانند که محصولات لوله آبرسانی، اتصالات و لوله‌های فاضلابی سوپردرین مورد تایید مرکز تحقیقات هستند، اما اکنون با خاطری آسوده از هماهنگی لوله و اتصال سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ از آن استفاده می‌کنند.

سوپرپایپ از سال‌ها پیش داوطلب دریافت گواهی‌نامه‌های تایید کیفیت بین‌المللی بوده و همیشه از این داوری‌های سخت سربلند بیرون آمده است. دریافت هریک از تاییدیه‌های معتبر مثل SKZ، KOMO، KIWA و ESMA افتخاری برای صنعت ایران به‌شمار می‌رود. متاسفانه شاید کم‌تر کسی در حوزه تاسیسات از اهمیت آن‌ها و به‌خصوص گواهی‌نامه فنی اتحادیه اروپا که  به آن ETA گفته می‌شود، آگاه باشد. ETA گواهی‌نامه‌ای است که سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ+۲ را مورد تایید ۲۷ کشور اروپایی قرار داده و در سال گذشته نیز برای دومین دوره پنج ساله تمدید شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره ETA  می‌توان اشاره کرد این است که سوپرپایپ تنها شرکت غیر‌اروپایی دارنده این تاییدیه بین‌المللی در زمینه لوله و اتصال است. نکته‌ای که به‌دلیل دشواری دریافت آن، سبب شگفتی مهندسان و مشاوران غیرایرانی می‌شود.

eta

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا