شرکت ها

مدیر بازرگانی مجموعه پارت لند در گفت و گو با «صما»:

استفاده از شیشه در نما جا نیفتاده است

شیشه به صورت مواد اولیه خام وارد شرکت می‌شود و فرایندهای سخت‌سازی، چندلایه‌سازی، دوجداره‌سازی و چاپ و… روی آن انجام می‌ گردد.
وی با بیان اینکه نگاه به شیشه به عنوان جسمی شکننده میباشد، توضیح داد: کارهایی که روی شیشه انجام میگردد، امروز شیشه را به علم روز دنیا نزدیک کرده است و با توجه به شرایط تحریم و محدودیتها در بعضی توانمندیها با مهندسی معکوس توان تولید خود را بالا برده ایم.
کمانی برای نمونه به تولید شیشه‌های امنیتی، چند لایه، ضد گلوله و ضد هجوم اشاره کرد و گفت: این شیشه‌ها در طلافروشی، موزه، بانک‌ و صرافی استفاده می‌شود.
مدیر بازرگانی مجموعه پارت لند با بیان اینکه تکنولوژی ساخت اینگونه شیشه‌ها با تکنولوژی روز دنیا تقریبا همسان است، اظهار داشت: در کشورهای صاحب صنعت شیشه در دنیا نیز تقریبا با همین روش تولید و فرآوری شیشه را انجام میدهند ولی دستگاه‌های برخی از آن کشورها به‌ روزتر نسبت به ما میباشد.
کمانی با توجه محدودیت به کارگیری شیشه در نمای ساختمان‌های ایران، با اظهار تاسف از اینکه هنوز فرهنگ استفاده از آن در کشور جا نیفتاده است، گفت: شیشه در دنیا استانداردهای لازم را دارد یعنی نمی‌توان در نما از شیشه معمولی و خام را استفاده کرد که در کوره نرفته و سخت نشده است.
وی با بیان اینکه در دنیا از شیشه در ارتفاع ۱۲۰ متر و ۱۵۰ متر کار می‌شود، افزود: اگر استانداردهای شیشه لمینت را رعایت کنیم اصلا محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا