شرکت ها

مدیر بازرگانی شرکت هوارام در گفت و گو با «صما»:

جلوگیری از هدررفت انرژی، دغدغه مسئولان شرکت هوارام است

مدیر بازرگانی شرکت هوارام گفت: شرکت هوارام عضو شرکت هولدینگ انرژی است که با سبقه ۵۰ سال تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی شروع به کار کرده است.

مهدی هاشمی در گفت و گو با «صما» ادامه داد: شرکت هوارام محصول جدیدی
را متناسب با اقلیم گرم و خشک برخی از شهرهای ایران تولید کرده است که هوای مطبوع
و خنکی را در ساختمان ها فراهم می آورد.

وی افزود: در شرایط امروز جامعه ما مردم نیاز دارند که انرژی کمتری را
در ساختمان های خود مصرف و هزینه ‌های کمتری را برای مصرف انرژی خود پرداخت کنند و
در عین حال در خانه خود از آسایش و راحتی برخوردار باشند.

هاشمی ادامه داد: محصول جدید شرکت هوارام با فضاسازی های هوشمند این
امکان را فراهم می کند که در اقلیم های گرم و خشک، ساکنان ساختمان ها بتوانند از
هوای مطبوعی در داخل خانه خود بهره ببرند.

هاشمی با بیان اینکه ساختار این محصول ساده، اما بهینه است؛ گفت: در
این محصول راندمان بالا مورد توجه قرار گرفته و شرکت هوارام با بهینه کردن محصولات
خود، خروجی مناسبی از آنها گرفته است.

به گفته وی در این محصول جدید فن های خاصی به کار رفته که دور موتور
آنها قابلیت تنظیم دارد و دور موتور آن از صفر تا صد با توجه به دمای مورد نیاز،
دور موتور تنظیم می شود. ضمن اینکه صدای بسیار پایینی دارد و مصرف آب و برق آن نیز
نسبت به کولرهای آبی تا ۵۰ درصد کمتر است. در حالی که راندمان آن بین ۳۵ تا ۴۰
درصد بیشتر است و همچنین عمر آن نسبت به کولرهای گازی بیشتر است.

مدیر بازرگانی شرکت هوارام تاکید کرد: به طور کلی این محصول همزمان به
عنوان یک پکیج گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی در فصول سرد سال
به منظور تامین گرمایش و در فصول گرم سال
به منظور تامین سرمایش محل مورد استفاده قرار می گیرد.

هاشمی در عین حال ادامه داد: هزینه هایی مثل رادیات و لوله کشی را می
توانید از آن حذف کنید. ضمن اینکه هزینه نگهداری آن بسیار پایین است.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: شرکت هوارام به همت تعدادی از دانشجویان
دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است. دغدغه این افراد این بوده که چرا مصرف
انرژی و هدررفت انرژی در کشور ما تا این اندازه زیاد است واین در حالی است که
درنهایت علیرغم این مصرف بی رویه، نیاز آرامش و آسایش ساکنان نیز تامین نمی شود.

هاشمی یادآور شد: این متخصصان با داشتن این دغدغه و ترکیب المان های
ساده به این محصول دست یافته اند.

وی در پاسخ به اینکه چقدر از این محصول استقبال شده است، گفت: این
محصول بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و با وجود اینکه نمونه های از
آن ۱۷ سال پیش وارد کشور شده است، اما در حال حاضر این محصول بهینه شده وارد
بازار کشور شده و در بسیاری از پروژه های ساختمانی نصب و راه اندازی شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا