مسکن و ساختمان

افتتاح ۲۵ هزار مسکن مهر در تبریز در انتظار نیکزاد

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از آماده‌ شدن بیش از ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در این استان خبر داد و گفت: این واحدها به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهند شد.

عروجعلی علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، مجموع واحد‌های مسکن مهر در استان آذربایجان شرقی از ابتدای طرح تا امروز را ۹۴ هزار و ۶۸۱ واحد اعلام و اظهار کرد: در استان ما سه نوع سهمیه برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده است. بخش اول شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر که از ابتدا ۴۲ هزار واحد مسکونی برایشان در نظر گرفته شده، بخش دیگر شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر است که ۱۷ هزار واحد مسکونی در آنجا در حال ساخت است و سهمیه‌ی سوم نیز شهر جدید سهند است که بیش از ۳۵ هزار واحد را شامل می‌شود.

وی افزود: از این تعداد تاکنون ۱۶ هزار واحد تحویل داده شده و ۲۵ هزار واحد مسکونی دیگر نیز آماده است که در حال هماهنگی با وزارتخانه هستیم تا با حضور وزیر به مردم تحویل داده شود.

علیزاده گفت: تلاش می‌کنیم این عدد تا پایان سال به ۶۰ هزار واحد برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان‌های آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد: پرونده‌ی مسکن مهر این استان تا آخر شهریورماه ۹۲ بسته شود و تمامی واحد‌ها به مردم تحویل داده شود.

علیزاده گفت: بعضی از پیمانکاران در تامین مصالح خود به مشکل برخورد کردند؛ ما نیز تمامی مباحث را دسته‌بندی و به وزارتخانه ارائه کردیم تا تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد. البته افزایش قیمت‌ها خلل چندانی به روند کاری ما وارد نکرده و هم‌چنان با تمام توان خود درحال کار هستیم. هرچند زلزله‌ی اخیر قدری پیشرفت کار را کند کرد اما با بازیابی توانمان روند معمول را ادامه دادیم.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا