مسکن و ساختمان

مدیرعامل شرکت بام گستر دیبا در گفتگو با "صما":

توسعه صنعتی‌سازی با سقف‌های مرکب عرشه فولادی

سقف‌های عرشه فولادی در مقایسه با سایر سقف‌های سنتی با توجه به رویکرد صنعتی ,سرعت اجرای بالا وسبک سازی سازه موجب توجیه اقتصادی وکاهش هزینه‌های اجرایی می‌گردد که این مهم باعث ترغیب انبوه‌سازان به بهره برداری از این نوع سقف می‌شود.

شرکت فنی مهندسی بام گستر دیبا به عنوان نخستین شرکت ساختمانی در زمینه اجرا وتولید تخصصی سقف‌های عرشه فولادی موفق به پیشبرد اهداف صنعتی‌سازی طی سال‌های اخیر شده است که برای آشنایی بیشتر با تولید و اهداف این شرکت گفتگویی با مهندس رضوی، مدیر عامل شرکت ترتیب داده‌ایم که به شرح زیر است. ;

سابقه استفاده از سقف‌های مرکب عرشه فولادی در کشور و همچنین توسط مجموعه شما از چه زمانی بوده‌است؟

سقف های عرشه فولادی با سابقه دیرینه و به عنوان مدرن‌ترین و رایج‌ترین سیستم اجرایی سقف در دنیا محسوب می‌شود و شرکت فنی مهندسی بام گستر دیبا به عنوان نخستین شرکت ساختمانی در زمینه اجرا وتولید تخصصی سقف‌های عرشه فولادی از سال ۱۳۸۵ با برخورداری از دانش روزو توان مهندسی اقدام به طراحی و تولید سقف های کامپوزیت فولادی با نام تجاری متال دک نموده است.

انتخاب این سیستم توسط شما براساس چه مزایایی صورت گرفته است؟

سقف‌های مرکب با عرشه فولادی از جمله فناوری‌های نوین سازه‌ای است که در حال‌حاضر به طور چشمگیری در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گرفته‌است. این فناوری با عملکرد مطلوب سازه‌ای وقابلیت ویژه اجرایی از جنبه‌های مختلف فنی ,اقتصادی ومدت زمان ساخت مورد تأیید بخش فنی شرکت بام گستر دیبا قرار گرفته است ومضاف بر اینکه اقتصاد امروز صنعت ساختمان کشور با سریع سازی, سبک سازی ,ایمن سازی ودر یک کلام صنعتی سازی پیش می‌رود و این مشخصه‌ها مطابق فناوری‌های نوینی مانند سقف مرکب عرشه فولادی است.

این سیستم را در مقایسه با سایر روش‌ها از نظر هزینه‌ای چگونه ارزیابی می‌کنید ؟

سقف‌های عرشه فولادی در مقایسه با سایر سقف‌های سنتی با توجه به رویکرد صنعتی ,سرعت اجرای بالا وسبک سازی سازه موجب توجیه اقتصادی وکاهش هزینه‌های اجرایی می‌گردد که این مهم باعث ترغیب انبوه‌سازان به بهره برداری از این نوع سقف می‌شود.

با توجه به شرایط وچشم‌اندازهای موجود آینده این سیستم را در کشور چگونه می‌بینید؟

با توجه به نوین بودن سیستم عرشه فولادی درعرصه اجرای سقف ، ماهیت آن جدید و قابلیت عرضه‌ی به روز محصول را دارا است. با این وجود شرکت فنی مهندسی بام گستر دیبا با توجه به بهره برداری از اطلاعات نوین روز دنیا تلاش درجهت ; همگام سازی صنعت ساختمان میهن ; عزیزمان با پیشرفت‌های جهانی دارد. از این رو با تولید نورد اختصاصی این شرکت گامی درجهت کاهش هزینه‌های سنتی‌سازی از قبیل استفاده ملزم آرماتور و مش‌های حرارتی و جایگزینی آن با صنعت جدیدی از الیاف پلیمری در جهت کاهش هزینه‌های متداول گام برداشته است. ;



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا