مسکن و ساختمان

سرقت ۲۰۰۰ میلیون ریالی از تاسیسات برق در سال گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر که سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان هزینه‌ی تاسیسات به سرقت‌ رفته بود، گفت: تلاش می‌کنیم سرقت کابل‌ها کمتر شود، اما مردم هم باید کمک کنند.

به گزارش صما، سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش آمار میزان کابل دزدیده‌شده چقدر است، تاکید کرد: آمار سرقت بستگی به زمان آن دارد. در سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان تاسیسات برق به سرقت رفت.

ورود به بخش نظامی و انتظامی در حوزه کابل‌دزدی

وی با بیان این‌که حداکثر تلاش خود را می‌کنیم و از سویی دیگر نیروی نظامی و انتظامی نیز به ما در این زمینه کمک می‌کنند، گفت: بیشتر افراد معتاد سرقت‌هایی را انجام می‌دهند، اما شرکت برق به سرعت کابل‌ها را ترمیم می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با اشاره به قطع برق در اثر سرقت کابل‌ها تاکید کرد: از همه مشترکان و همشهریان تقاضا می‌کنیم که مراقب شبکه‌ی برق که در واقع متعلق به خودشان است باشند.

هاشمی با اشاره به این‌که امکان سرقت کابل کم است، گفت: حضور همکاران و تعبیه کابل‌ها زمان‌بر است بنابراین از مردم تهران خواهش می‌کنیم که به عنوان همکار خوب ما مواظب شبکه باشند و هر جا که مورد مشکوکی دیدند به سامانه‌ی ۱۲۱ یا ۸۵۱۲۱ و یا تلفن‌های ضروری اطلاع دهند.

وی افزود: همکاران ما در حداقل زمان در محل حضور پیدا می‌کنند واقدامات لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، همواره موضوع کابل‌دزدی مطرح بوده و شرکت برق، نیروی نظامی و انتظامی برای جلوگیری از این موضوع وارد عمل شده‌اند. گرچه شرکت برق کابل‌های به سرقت‌رفته را جایگزین می‌کند، اما این موضوع به هرحال هم‌چنان باعث قطع برق در مناطقی از تهران می‌شود.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا