مسکن و ساختمان

افزایش قیمت سکه همراه با بازار جهانی/سکه تحویل آذرماه یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان

تالار مجازی بورس کالای ایران در اولین روز کاری خود در هفته جاری شاهد افزایش قیمت‌ها همزمان با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی در قراردادهای آتی سکه بود، هرچند این افزایش از حدود ۱۰ هزارتومان در هر قرارداد فراتر نرفت.

روز دوشنبه قراردادهای آتی در سکه طلا شاهد رشدی بود که از هفته قبل ادامه داشت و روند نزولی که چند روز متوالی به وجود آمد را جبران کرد به گونه‌ای که سکه تحویل بهمن ماه را که با قیمت پایه حدودا یک میلیون و ۲۱۰ هزارتومان را شروع کرده بود و به یک میلیون و ۱۷۰ هزارتومان هم رسیده بود را مجددا به یک میلیون و ۲۵۰ هزارتومان رساند.

به گزارش ایسنا در این روز قراردادهای سکه تحویل آذرماه نیز با نوسانات ۵ تا ۱۰ هزارتومانی در نهایت به میانگین قیمت یک میلیون و ۱۷۲ هزارتومان خرید و فروش شد و سکه تحویل دی ماه نیز به یک میلیون و ۲۱۰ هزارتومان افزایش قیمت داد.

با وجود آنکه روز گذشته قیمت جهانی انس طلا با افزایش روبه رو بود اما هر دلار در بازار غیر رسمی نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان کاهش داشته و ۲۸۰۰ تومان معامله می‌شد برهمین اساس نیز افزایش قیمت در جهان تاثیر چندانی در بازار داخلی کشور نداشت و قیمت ها با رشد زیادی همراه نشد.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا