مسکن و ساختمان

نوسانات اقتصادی در کشور ناشی از ورود زودهنگام به عرصه انتخابات است

متاسفانه در ایران به بلوغ انتخاباتی نرسیده ایم و اگر قبل از برگزاری انتخابات فضا را ملتهب کنیم، این التهابات روی فضای اصلی انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.

عباسعلی منصوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر هشت ماه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانده است.
وی افزود: یکی از انتقادات وارده به سیاسیون این است که زود وارد فضای انتخاباتی شده اند و بسیاری از اقدامات و نامه نگاری هایی که در شرایط فعلی انجام می شود ناشی از ورود پیش از موعد به عرصه رقابت های انتخاباتی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به اینکه آیا اقدامات اولیه برای نظارت بر انتخابات آغاز شده است، بیان داشت: انتخابات در تاریخ ایران مانند سایر کشورها نقطه عطفی به حساب می آید، بنابراین به زودی نشستی را با وزارت کشور خواهیم داشت. وی ادامه داد: متاسفانه در ایران به بلوغ انتخاباتی نرسیده ایم و اگر قبل از برگزاری انتخابات فضا را ملتهب کنیم، این التهابات روی فضای اصلی انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.
منصوری در پاسخ به اینکه ارزیابی شما از رفتار رییس جمهور در بازدید از زندان اوین و نامه نگاری های انجام شده چیست، اذعان داشت: قوه مجریه و قضاییه در این مورد بسیار بهتر می توانستند عمل کنند.
وی در گفتگو با موج اضافه کرد: از سران این دو قوه انتظار می رفت تا به شکل دیگری عمل کنند و این نارضایتی از عملکرد سران در نظرات مردم نیز مشهود بود. عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: می شد در یک فضای گفتمان دیدار رییس جمهور از اوین انجام شود و هیچ اشکالی نیز ایجاد نشود.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا کمیسیون امنیت ملی بررسی هایی را برای یافتن مقصر اصلی این کشمکش ها انجام داده یا خیر، بیان داشت: تا کنون این مسئله به شکل دقیق بررسی نشده و مباحث در صورت بررسی بوسیله سخنگوی کمیسیون به اطلاع عموم رسانده خواهد شد. در حال حاضر آنچه مطرح می کنم نظرات شخصی است.
منصوری تاکید کرد: اقدام طرفین در جریان نامه نگاری های سران دو قوه درست نبود و انتظار می رفت با بلوغ سیاسی دو طرف بهتر مدیریت شود. وی در پاسخ به این سئوال که آیا عوامل اقتصادی بیشتر امنیت ملی را تحت شعاع قرار می دهند یا مسایل اقتصادی، اظهار داشت: این دو با هم همپوشانی دارند اما سیاسیون می توانند اقتصاد را خوب کند. عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سئوال که سیاسیون در اقتصاد ایران چگونه عمل کرده اند، گفت: قطعا خوب عمل نکرده اند که اقتصاد ایران دچار اشکال شده است.



;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا