مسکن و ساختمان

تامین خدمات سه گانه در مسکن مهر

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه همه مسکن های مهر واگذار شده دارای امکانات آب، برق و خدمات شبکه فاضلاب است گفت: با وزارت راه و شهرسازی هماهنگی کامل داریم تا طرح های مسکن مهر حتما در صورت فراهم شدن این امکانات واگذار شود.

مجید نامجو امروز در نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: تدبیر شورای عالی مسکن برای تامین آب، برق و خدمات شبکه فاضلاب مسکن مهر این بود که ۱۲۰۰ میلیارد تومان با سهم مساوی وزارت نیرو ، استانداری ها و دولت تامین شود که دولت و وزارت نیرو ۴۰۰ میلیارد تومان سهم خود را تامین کردند و استانداریها نیز بیش از ۶۰ درصد پرداخت کرده اند.

وی افزود:‌با توجه به گسترش طرح مسکن مهر و افزایش ساخت و سازها ، اعتبارات مورد نیاز برای تامین خدمات آب ، برق و فاضلاب نیز افزایش یافت که با مذاکرات و رایزنی های وزارت نیرو با شورای عالی مسکن ، به دستور رئیس جمهور قرار شد وزارت نیرو با استفاده از منابع داخلی خود و فروش اموال و دارایی ها ، اعتبارات مورد نیاز را تامین کند که تاکنون نیز به خوبی پیش رفتیم.

نامجو گفت: همه تلاش وزارت نیرو این است که مسکن های مهر پس از تامین خدمات واگذار شود و به همین خاطر از منابعی که داریم به خوبی استفاده می کنیم تا این طرح به خوبی پیش رود و وزارت نیرو به هیچ وجه از برنامه های خود عقب نیست و هر جا که واحدی آماده واگذاری می شود خدمات آن را تامین می کنیم و این موضوع را به دستور رئیس جمهوری ، ماموریت خود می دانیم.

وزیر نیرو در باره مشکلات مسکن مهر در سه استان از جمله فارس و اصفهان گفت :‌ خودم در جلسات ویژه این موضوع را بررسی کرده ام و مشاور وزیر نیرو و معاون وزیر راه و شهرسازی به طور مشترکی به طور مرتب موضوع تامین خدمات آب و برق و فاضلاب مسکن مهر را بررسی و برنامه ریزی می کنند.

وی افزود : البته ممکن است در جایی هم مسکن مهر آماده باشد ، اما این خدمات فراهم نباشد که آن هم به دلیل استقبال نکردن مردم برای سکونت تاخیرهایی وجود دارد اما هرجا که مسکن مهر آماده واگذاری شده خدمات سه گانه هم تامین شده است.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا