مسکن و ساختمان

استقبال از آی‌فون ۵ اپل در ایران

برخی از فروشندگان گوشی‌های موبایل معتقدند که با وجود قیمت چند میلیونی آی‌فون ۵، این مدل در سطح بازار تهران با تقاضای خوبی روبه‌رو شده است.

;به گزارش موبنا، استقبال از آی‌فون ۵ اپل در حالی در بازار تهران صورت گرفته که این گوشی تازه وارد با قیمت بالای سه میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد و قیمت کاذب ( بالاتر از قیمت دلاری) نیز مانعی برای فروش آن نشده است.

فروشندگان معتقدند بیشتر مشتریانی که این گوشی را خریداری می‌کنند از امکانات و کارآیی گوشی اطلاعات چندانی ندارند و آن را تنها به دلیل نوع برند آن خریداری می‌کنند.
گوشی آی‌فون ۵ اپل با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی هم اکنون با قیمت سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در سطح بازارتلفن همراه به فروش می‌رسد. اگر قیمت دلار بازار آزاد مبنا قرار گیرد قیمت این گوشی چیزی در حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان است. ;
آی‌فون ۵ با صفحه نمایش رتینا و به‌رغم افزایش طول حدود ۲۰ درصد باریک‌تر از آی‌فون قبلی است. ;
دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی iSight است و عملکرد بهتری نسبت به دوربین آی‌فون قبلی دارد. ;
به‌رغم این بهبودها مشکلاتی نیز درمورد این آی‌فون وجود دارد از جمله خش افتادن قاب پشت یا دیده شدن نور از کناره‌های صفحه نمایش. همچنین iOS 6 که روی این نسخه از آی‌فون نصب است نیز به دلیل حذف نقشه گوگل با انتقادهای گسترده‌ای روبه‌رو شد که به عذرخواهی مدیرعامل اپل و قول برای بهبود آن انجامید. ;

;


مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا