مسکن و ساختمان

لیست تازه از قیمت مسکن

روز گذشته تعداد زیادی از فایل‌ها با کاربری مسکونی به قیمت روز و شرایط ویژه به بازار فروش واحدهای مسکونی از سوی مشاوران املاک ارائه شد که ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از این واحدهای مسکونی پرداخته که به این شرح است:

;

یک واحد مسکونی در خیابان حسام‌الدین واقع در بریانک شرقی به متراژ ۳۹ مترمربع، یک خواب، به همراه انباری و برخورداری از ۱۱ میلیون تومان وام آماده واگذاری به خریدار است.
البته در حال حاضر این واحد با میزان ۱۸ میلیون تومان در رهن مستاجر است و خریدار با این تفاسیر باید ۳۷ میلیون تومان بطور نقدی به فروشنده پرداخت کند.
از طرف دیگر فروشنده ای واحد ۴۵ متری خود را در خیابان امام خمینی در محدوده خیابان خوش با قیمت ۹۷ میلیون تومان به بازار فروش عرضه کرده است. البته متقاضی مجبور نیست مبلغ اعلام شده را پرداخت کند؛ چراکه واحد مذکور از ۲۰ میلیون تومان وام بهره مند است و ۲۲ میلیون تومان قابلیت رهن دارد و از قیمت اعلام شده فقط ۵۵ میلیون تومان باقی می‌ماند که خریدار باید این مبلغ را پرداخت کند.
همچنین ۹۰ میلیون تومان نقد، ۲۰ میلیون تومان وام و ۳۳ میلیون رهن شرایط یک واحد فروشی از سوی مالک تعیین شده است که متراژ آن ۴۷ متر مربع و در منطقه شهران است.
علاوه براین در خیابان مختاری واقع در خیابان ولیعصر جنوبی یک واحد مسکونی ۴۸ متری در طبقه چهارم با انباری و تراس برای فروش به متقاضی عرضه شده است. بنگاهدار اظهار کرده است که خریدار با ۱۰ میلیون تومان وام خرید و ۴۰ میلیون تومان نقد و با کمک ۲۰ میلیون تومان رهن می‌تواند برای خرید این واحد اقدام کند.
از طرف دیگر شرایط ویژه خرید تنها به واحدهای مسکونی که قیمت آنها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است، اختصاص ندارد، زیرا در محله بلوار فردوس غرب واحد یکسال ساختی به متراژ ۶۴ متر مربع با کلیه امکانات و ۱۶ متر حیاط اختصاصی برای فروش معرفی شده است. ۲۰ میلیون تومان وام و همچنین ۵۰ میلیون تومان رهن برای آن در نظر گرفته شده است و به غیر از این مالک هم باید ۹۰ میلیون تومان پرداخت کند.

منبع

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا